Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusija sujaukė Lietuvos logistikos sistemą

Dėl Rusijos muitinės trikdžių stringant Lietuvos gabenimams į Rytus, didesnis vilkikų kiekis gali sukti į Vakarus. Tačiau, neturėdami krovinių atgal į Rytus, vežėjai nenoriai imasi lietuviškų prekių eksporto ir kalba apie įkainių kėlimą.
Vilkikai
Vilkikai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Nors Rusijos muitinė kiek švelnina patikrinimo procedūras, problema išlieka, ir ji yra gana didelė. Labiausiai baiminuosi, kad jei ji užsitęs, tai mums turės negrįžtamų pasekmių“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

„Maža eksporto iš Lietuvos kaina buvo dotuojama pelningu uždarbiu gabenant krovinius į Rytus. Šiuo metu to nebėra, todėl ir pigesni degalai grįžtant iš Rusijos neatperka važiavimo už kapeikas į Vakarus. Eksportuotojams tenka mokėti aukštesnes kainas ir, kol vėl neatsiras pakankamo srauto į Rusiją, vežėjams nebus intereso važiuoti į Rytus, kur uždirbamas pagrindinis pelnas, tol į Vakarus niekas nesiverš važiuoti“, – sakė „Transimeksos“ vadovas Darius Vyšniauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius