Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ryanair“ akibrokštas: mirtis – ne priežastis atgauti pinigus už nupirktą bilietą

Aviakompanija „Ryanair“ atsisakė grąžinti pinigus už bilietą, kuris buvo pirktas moteriai, taip ir negalėjusiai skristi lėktuvu – ji mirė likus keturiems mėnesiams iki numatyto skrydžio. Paaiškinimas – ji mirė likus iki skrydžio per dideliam laiko tarpui, skelbia dailymail.co.uk.
Ryanair
„Ryanair“ / Reuters / Scanpix / Postimees.ee
Temos: 2 Mirtis Ryanair

78 metų Beryl Parsons atostogauti turėjo skristi kartu su su savo sūnumi ir anūkais spalio mėnesį. Tačiau birželį, likus keturiems mėnesiams iki numatyto skrydžio, ji mirė. 

Mirusiosios moters sūnus Dougas parašė aviakompanijai prašydamas, kad būtų grąžinti 230 svarų sterlingų, kurie buvo sumokėti už skrydį iš Londono Stanstedo oro uosto į Fuerteventurą, ir pridėjo mirties liudijimo kopiją. 

Tačiau aviakompanija atsisakė grąžinti pinigus – jos atstovai pareiškė, kad vėžiu sirgusi moteris mirė likus daugiau kaip 28 dienoms iki numatyto skrydžio, tad pinigai negali būti grąžinti. Kompanijos atstovai citavo „Ryanair“ taisykles, kad pinigai gali būti grąžinami tik tuo atveju, jeigu žmogus miršta likus mažiau nei 28 dienoms iki skrydžio. 

Šia istorija susidomėjus žurnalistams „Ryanair“ kompanija atsiprašė mirusios moters šeimos ir pranešė, kad grąžinti visi pinigai, sumokėti už skrydį. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius