-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sony“ įžengia į Japonijos taksi paslaugų rinką

Japonijos elektronikos milžinė „Sony“ antradienį pranešė įžengianti į Japonijos taksi paslaugų rinką, pasiūlydama dirbtinio intelekto pagrindu sukurtą pavėžėjimo paslaugų sistemą šalies taksi kompanijoms.
„Sony“ būstinė Tokijuje
„Sony“ būstinė Tokijuje / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 2 „Sony“ Taksi

„Sony“ skelbia planuojanti sukurti bendrą įmonę kartu su šešiomis taksi firmomis, kurioms pasiūlys dirbtinio intelekto technologiją. Šiuo metu sostinėje Tokijuje šioms šešioms firmoms priklauso 10 tūkst. automobilių.

Dirbtinio intelekto pagrindo technologija leis prognozuoti taksi paslaugų paklausą ir padės kompanijoms efektyviai mobilizuoti savo išteklius.

Kompanijos ketina šį pavasarį sukurti bendrą įmonę ir toliau kurs tobulinti pavėžėjimo paslaugų išmaniąją programėlę. Tačiau „Sony“ pabrėžia, kad diskusijos bus tęsiamos prieš pasirašant teisiškai įpareigojantį susitarimą.

Tuo tarpu pietinėje Japonijos Fukuokos prefektūroje veikianti taksi kompanija „Daiichi Kotsu Sangyo“ pranešė besideranti dėl bendradarbiavimo su Jungtinių Valstijų pavėžėjimo paslaugas teikiančia bendrove „Uber“.

Verta paminėti, kad pavėžėjimo paslaugas teikiančioms bendrovėms iki šiol buvo sudėtinga užkariauti Japonijos rinką, nes japonai yra labai konservatyvus ir renkasi savo tradicines geresnės kokybės paslaugas teikiančias taksi kompanijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius