Dabar populiaru
Publikuota: 2020 liepos 17d. 12:47

Už 1,7 mln. eurų –„Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Lenkijos sienos koncepcija

„Rail Baltica“ kuria saugaus eismo infrastruktūrą
AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuotr. / „Rail Baltica“ kuria saugaus eismo infrastruktūrą

Bendrovės „Sweco Lietuva“ ir „DB Engineering & Consulting“ per dvejus metus už 1,66 mln. eurų parengs europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Lenkijos sienos koncepciją.

Susisiekimo ministerija ir „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ pasirašė sutartį, pagal kurią bus nustatyta optimali „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena–Jiesia modernizavimo trasa, numatytos susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingos teritorijos ir sudarytos sąlygos šios infrastruktūros plėtrai, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

„Europinio standarto geležinkelis nuo Lenkijos iki Kauno funkcionuoja nuo 2015 metų, juo reguliariai vežami keleiviai. Palaikant Europos Komisijai ir projekto įgyvendintojams, Lietuvai, Latvijai ir Estijai priėmus sprendimą dėl naujų geležinkelio parametrų, pagal kuriuos keleiviniai traukiniai važiuos iki 249 km per valandą greičiu, iškilo poreikis šios linijos modernizavimui“, – pranešime sakė „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

„Lietuvos geležinkelių“ nuotr./Pasirašymo akimirka
„Lietuvos geležinkelių“ nuotr./Pasirašymo akimirka

Pasak jo, vykstant plėtros darbams pastatytas geležinkelis ir toliau bus eksploatuojamas, o vėliau galės būti panaudojamas ir regioniniam keleivių susisiekimui bei krovinių gabenimui.

„Sweco Lietuva“ ir „DB Engineering & Consulting“ parengs planuojamos teritorijos plėtros koncepciją su alternatyvomis. Vėliau pagal geriausią variantą bus suformuoti tam reikalingi žemės sklypai ir servitutai.

Užbaigus šias procedūras galės būti vykdomi tolimesni geležinkelio linijos modernizavimo darbai, kuriuos numatyta užbaigti iki 2026 metų.

Šiuo metu veikiančia „Rail Baltica“ trasa reguliariai kursuoja keleiviniai traukiniai nuo Kauno iki Balstogės. Linija naudojama ir įvairių rūšių kroviniams, karinei technikai vežti.

Bendras „Rail Baltica“ ilgis per tris valstybes siekia 870 kilometrų: Lietuvoje – 392, Latvijoje – 265, o Estijoje – 213. Lietuvoje europinė trasa eina nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos per Kauną ir Panevėžį, Latvijoje kirs Rygą, Estijoje – Pernu ir Taliną.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Atradimai virtuvėje

Skanumėlis
Skanumėlis

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką