Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilniaus oro uosto darbuotojų kokybę matuoja išmanusis „kokybės prižiūrėtojas“

Grįžtamojo ryšio matuoklis Vilniaus oro uoste
Arno Mažylio nuotr. / Grįžtamojo ryšio matuoklis Vilniaus oro uoste
Šaltinis: 15min
0
A A

Vilniaus oro uoste jau kelintas mėnuo dirba išmanusis „kokybės prižiūrėtojas“ – skaitmeninis įrenginys, kuris leidžia paprastai ir greitai sužinoti, kaip įvairias oro uosto paslaugas vertina keleiviai.

Šis įrenginys – tai eksperimento būdu Vilniaus oro uoste dabar išbandomas klientų grįžtamojo ryšio matuoklis, leidžiantis keleiviams akimirksniu įvertinti įvairias oro uosto paslaugas bei prisidėti prie jų tobulinimo.

„Juokaujame, kad tai mūsų išmanusis „kokybės prižiūrėtojas“, kuris nuolat siunčia mums signalus, kur mums sekasi gerai, o kur dar reikėtų pasitempti, kad oro uosto keleivių aptarnavimas atitiktų aukščiausius kokybės standartus“, – pranešime spaudai cituojamas Lietuvos oro uostų Organizacinio vystymo direktorius Tomas Rytel.

Iš oro uosto pareigūnų tikisi daugiau šypsenų

Ar pareigūnai, patikros poste tikrinantys keliaujančiųjų asmens dokumentus, nešykšti šypsenų? Ar patikros procedūros atliekamos pakankamai greitai? Ar atitinka keleivių lūkesčius greitosios patikros (angl. „Fast track“) paslauga, siūlanti greitesnį ir patogesnį, tačiau mokamą aviacijos saugumo patikros būdą?

Arno Mažylio nuotr./Grįžtamojo ryšio matuoklis Vilniaus oro uoste
Arno Mažylio nuotr./Grįžtamojo ryšio matuoklis Vilniaus oro uoste

Atsakymus į visus šiuos klausimus padeda rasti skaitmeninis pagalbininkas – IT bendrovės „Tieto Lietuva“ sukurtas grįžtamojo ryšio matuoklis, kuris pastatomas vis kitoje oro uosto vietoje.

Pasak „Tieto Lietuva“ Telekomunikacijų skyriaus vadovo Tado Jonušo, matuoklio idėja gimė bendrovės viduje, siekiant greitai ir efektyviai sužinoti, kaip jaučiasi ir ką vienu ar kitu klausimu galvoja jų darbuotojai.

„Panašūs įrenginiai naudojami daugelio Vakarų šalių oro uostuose, kur jie yra vertinami kaip greičiausias ir efektyviausias būdas gauti keleivių grįžtamąjį ryšį“, – sakė T.Jonušas.

Matuoklio rezultatai parodė, kad Vilniaus oro uosto greitąja aviacijos saugumo patikros paslauga yra patenkinti net 97 proc. keleivių.

Kai buvo vertintas bendrojoje aviacijos patikroje dirbančių pareigūnų darbas, jų aptarnavimą teigiamai įvertino 80 proc., neutraliai – 11 proc., o neigiamai – 9 proc. keleivių.

Oro uostas jau reaguoja ir imasi pokyčių

Matuoklio rezultatai taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad keleiviai pageidauja didesnės švaros sterilioje oro uosto WC zonoje (prieinamoje tik keleiviams). Paaiškėjo, kad 66 proc. keleivių švarą vertina teigiamai, o 34 proc. – neigiamai (neutralaus varianto tarp pasirinkimų nebuvo). Beje, daugiau kaip pusė neigiamų vertinimų gauta tarp 3–9 val. ryto, kai oro uoste keleivių srautas yra vienas didžiausių.

„Matuoklio duomenis lyginame su kitų priemonių, padedančių įvertinti paslaugų kokybę, duomenimis. Matome, kad visose priemonėse keleiviai išskiria tas pačias problemines vietas, kurias jau dabar imamės tvarkyti. Pavyzdžiui, keleiviai prastokai vertina Vilniaus oro uosto WC švarą, todėl investuojame į jų rekonstrukciją, keičiame valytojų darbo grafikus ir siekiame, kad situacija šioje srityje gerėtų“, – teigė Lietuvos oro uostų Organizacinio vystymo direktorius T.Rytel.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką