Dabar populiaru
Publikuota: 2013 birželio 27d. 11:23

Vilniaus oro uosto vadovas Gediminas Almantas: „Lėktuvus priimti esame pasiruošę, bet mieste automobilių kamščių bus daug“

Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Gediminas Almantas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Gediminas Almantas

Nuo liepos 1-osios Lietuva pradeda pirmininkauti Europos Sąjungai (ES). Sostinėje numatyti iškilmingi renginiai, į kuriuos atvyks daug užsienio delegacijų. Vilniaus oro uosto direktorius G.Almantas sako, jog vietos nepritrūks nei lėktuvams, nei garbiems svečiams. Šia proga baigtas rekonstruoti naujasis labai svarbių svečių priėmimo terminalas, restauruotos vidinės oro uosto galerijos. Kur kas didesnės problemos užsienio delegacijų ir miestelėnų laukia Vilniaus gatvėse.

„Mes neturime jokių problemų su papildomų skrydžiu priėmimu. Laiko leistis ar vietos pastatyti tikrai pakaks visiems lėktuvams. Jau atidarėme naują labai svarbių asmenų aptarnavimo terminalą. Srautui pasiruošta ir nuo pirmosios liepos savaitės grafikas yra labai intensyvus, tačiau jaučiamės pakankamai gerai pasiruošę“, – 15min.lt sakė G.Almantas.

Naujas svarbių svečių terminalas

Rekonstravus buvusios Patrulinės tarnybos pastatą, naujasis terminalas iškilo vos per 4 mėnesius. Maždaug 400 m2 ploto pastate įrengta Aviacijos saugumo patikros zona, muitinės ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos bei bagažo saugojimo patalpos, svečiams įrengtos 3 salės, tinkamos darbui ir susitikimams, taip pat įrengtas baras, virtuvė.

„Terminalas yra žymiai patogesnis, jaukesnis ir erdvesnis“, – minėjo G.Almantas.

Pasak oro uosto vadovo, šios naujos salės privalumas, kad joje vienu metu galima aptarnauti ir Šengeno, ir ne Šengeno šalių keleivius. Naujojoje LSA salėje svečiai bus pradėti aptarnauti nuo liepos 3 d. Labai svarbių asmenų terminalas didžiąja dalimi buvo finansuojamas iš valstybės biudžeto ir kainavo 3 mln. litų.

Problemos vairuotojams

G.Almantas teigė, kad šiuo metu vyksta daug oro uosto pastatų ir aplinkos tvarkymo darbų: „Remontuojamas naujas kelias nuo „IKEA“ iki oro uosto. Pertvarkoma visa sankryža su V.Vaitkaus gatve. Šią savaitę baigėme dviejų oro uosto galerijų rekonstrukciją. Tie darbai jau yra užbaigti. Einamųjų darbų yra tikrai daug. Netrukus pradėsime tvoros rekonstrukciją“.

„Turėsime daug daugiau organizacinio darbo ir kitų išlaidų nei gausime finansinės naudos“, – teigė Vilniaus oro uosto direktorius.

Paklaustas, ar tvarkomos gatvės nesukels spūsčių pašnekovas teigė, jog jų išvengti nepavyks. „Kamščių bus daug. Visa atkarpa nuo Vilniaus senamiesčio iki oro uosto į abi puses bus smarkiai apkrauta ir eismas bus gerokai intensyvesnis. Ar naujasis kelias padidins gatvių pralaidumą? Taip. Ar išspręs kamščių problemą? Mano manymu – ne“, – sakė jis.

Gatvių tvarkymo darbai turėjo būti jau baigti. „Per kiek laiko bus pasivytas grafikas – sunku pasakyti. Bet tai turėtų būti savaičių klausimas“, – sakė G.Almantas.

Pasak jo, kiti miestai didesnio svečių skaičiaus neturėtų pajusti: „Delegacijos pačios pasirenka, kur skristi. Mes jų savo nuožiūra nukreipti negalime. Labai abejočiau, kad būtų didesnis srautas Kaune arba Palangoje. Visi renginiai yra numatyti Vilniuje, todėl čia ir sulauksim daugumos svečių“.

Pasidomėjus, ar dėl didesnio lėktuvų skaičiaus oro uostas gaus didesnes pajamas G.Almantas patikino, kad šiuo atveju pelno nesitiki: „Mes turėsime daug daugiau organizacinio darbo ir kitų išlaidų nei gausime finansinės naudos. Šiuo atveju atliekame viešąją funkciją“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Verslas

Tyrimas: 85 proc. batų Lietuvoje kainuoja brangiau nei JK, lietuviai permoka ir už drabužius

Aktualu

Neįgaliųjų poilsis Šventojoje: penkių kvadratinių metrų zona palubėje su kebliu patekimu

Kultūra

15min studijoje – prestižiniame Lokarno kino festivalyje apdovanoto filmo „Rūgštus miškas“ kūrėjai

Sportas

Ispanai rodo raumenis: „Sevilla“ nusivalė kojas į šviesmečiais atsilikusią komandą

Aktualu

Paulius Gritėnas: Ofiso planktono rengimo ministerija

Mokslas.IT

Šveicarijos ledyne atitirpo prieš 72 m. nukritęs lėktuvas

24sek

„Žalgiris“ susigrąžins į Barseloną nuklydusį Lietuvos talentą

Gyvenimas

Kodėl ant vaismedžių pūva obuoliai ir kriaušės? Specialistas pataria, kaip to išvengti

Gazas

Dyzelinis variklis: ar tikrai taip blogai? Pasaulio pabaiga? Nebūtinai!

Pasaulis kišenėje

Karališka prabanga ir didybė: įspūdingiausi valdovų rūmai pasaulyje

Gazas

BMW paskelbė: visiškai autonominiai automobiliai – utopija

24sek

LaVaras Ballas apsimelavo: naujos jo lygos žaidėjai liko be žadėtų pinigų

Gazas

Netrukus Vilnių užplūs jaunų vairuotojų srautas: pavojingų vietų sąrašas

Vardai

Maksimas Galkinas sausakimšoje Palangos salėje šaipėsi iš D.Grybauskaitės ir kaltinimų Rusijai

Gazas

50 metų vienoje darbovietėje išdirbęs vairuotojas: „Aplink Žemę ne kartą apsukau“

24sek

Netikėtas vizitas: „Ryto“ naujokams – sirgalių krikštas

Vardai

Kodėl iš neblaivaus E.Dragūno nebuvo konfiskuotas „Lamborghini“: advokatės komentaras

Sportas

Naujasis „Kaunas Hockey“ treneris – komandą pažįstantis Aurimas Gutauskas

Aktualu

Į Berlyną važiavusiam autobusui patekus į avariją sužeisti 16 keleivių

TOP6: ką skaityti ir kuo svarbios paveikslėlių knygos vaikams – pasakoja ekspertai

Naujienos

Verslas

Tyrimas: 85 proc. batų Lietuvoje kainuoja brangiau nei JK, lietuviai permoka ir už drabužius

Aktualu

Neįgaliųjų poilsis Šventojoje: penkių kvadratinių metrų zona palubėje su kebliu patekimu

24sek

„Ryto“ radaruose – 237 rungtynes NBA sužaidęs centras

Kultūra

15min studijoje – prestižiniame Lokarno kino festivalyje apdovanoto filmo „Rūgštus miškas“ kūrėjai

Sportas

Ispanai rodo raumenis: „Sevilla“ nusivalė kojas į šviesmečiais atsilikusią komandą

Gyvenimas

Kodėl ant vaismedžių pūva obuoliai ir kriaušės? Specialistas pataria, kaip to išvengti

Aktualu

Edwardas Lucasas: Įdomūs Rusijos santykių su sąjungininkais vingiai

Gyvenimas

Teisininkas atsako. Kada priklauso papildomos laisvos dienos?

Mokslas.IT

Šveicarijos ledyne atitirpo prieš 72 m. nukritęs lėktuvas

Aktualu

Paulius Gritėnas: Ofiso planktono rengimo ministerija

24sek

„Žalgiris“ susigrąžins į Barseloną nuklydusį Lietuvos talentą

Gazas

Dyzelinis variklis: ar tikrai taip blogai? Pasaulio pabaiga? Nebūtinai!

Pasaulis kišenėje

Karališka prabanga ir didybė: įspūdingiausi valdovų rūmai pasaulyje

Gazas

BMW paskelbė: visiškai autonominiai automobiliai – utopija

24sek

LaVaras Ballas apsimelavo: naujos jo lygos žaidėjai liko be žadėtų pinigų

Vardai

Maksimas Galkinas sausakimšoje Palangos salėje šaipėsi iš D.Grybauskaitės ir kaltinimų Rusijai

Vardai

Kodėl iš neblaivaus E.Dragūno nebuvo konfiskuotas „Lamborghini“: advokatės komentaras

Vardai

Buvusiame viešnamyje Aliaskoje apsistoję M.Starkus ir V.Radzevičius: „Labai keistas jausmas“

Aktualu

Niujorko universitete medicinos studijos bus nemokamos visiems studentams

„Keitėsi autobusai, technologijos, bilietai, valiutos, net santvarkos, o aš vis dar čia. Nejučiomis tas laikas prabėgo“, – teigia net 50 metų vienoje darbovietėje vairuotoju išdirbęs Sigitas Sakalauskas. 76-erių metų vilkaviškietis prisipažįsta, niekad negalvojęs keisti darbo. Per pusę amžiaus, kaip pats tikina, spėjo su autobusu apsukti net keletą ratų aplink Žemę. Pagarba už neįtikėtiną lojalumą ir meilę „vairui“.
Gazas

50 metų vienoje darbovietėje išdirbęs vairuotojas: „Aplink Žemę ne kartą apsukau“

Vardai

Atgal į mokyklą

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką