"Tai itin reikšmingas Lietuvai projektas, kuris atgaivins krovininę laivybą Nemunu. Pastačius krovininę Marvelės prieplauką, vandens transportas bus integruotas į bendrą šalies logistikos grandinę, pagerės krovininės laivybos sąlygos tarptautinės reikšmės vidaus vandens kelyje nuo Kauno iki Klaipėdos. Dalį krovinių perkėlus į baržas, sumažės greitkelio tarp Kauno ir Klaipėdos tarša", - teigiama Vyriausybės pranešime.
Marvelės krovininėje prieplaukoje privačiai įmonei suteikiamas leidimas infrastruktūrai sukurti, remontui ir priežiūrai, baržų švartavimosi, krovinių krovimo, sandėliavimo, sandėlių nuomos ir kitoms susijusioms paslaugoms teikti.
Projektui, kurio maksimali vertė – 294 699 litų be PVM, planuojama taikyti partnerystės būdą – koncesiją. Koncesijos sutartį pasirašys Susisiekimo ministerija. Partnerystės sutarties laikotarpis – iki 25 metų. Partnerystės projekto įgyvenimo priežiūrą ir kontrolę Susisiekimo ministerija numato pavesti Vidaus vandens kelių direkcijai.
"Partnerystės projekto įgyvendinimas viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu yra efektyvesnis ir priimtinesnis, nes nereikalauja didelių viešojo sektoriaus pradinių investicijų, greičiau sukuriama reikiama infrastruktūra, didžioji dalis su projektu susijusios rizikos perduodama privačiam sektoriui", - nurodo Vyriausybė.