-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apdovanoti geriausi Europos reklamos projektai

Gruodžio 6-8 d. Hamburge (Vokietija) vykusiame didžiausiame Europoje reklamos festivalyje „Eurobest“ greta aukso, sidabro, bronzos ir „Grand Prix“ apdovanojimų, specialiose nominacijose buvo apdovanota: „Ogilvy Paris“ – „Metų agentūra“ („Agency of the Year“), „DDB Stockholm“ – „Metų interaktyvioji agentūra“ („Interactive Agency of the Year“), DDB – „Metų korporacija“ („Network of the Year“). Festivalyje dalyvavo 900 delegatų iš viso pasaulio, buvo pateikta daugiau nei 4 tūkst. darbų.
Eurobest_LOGO
Eurobest_LOGO
Temos: 1 Reklama

„Grand Prix“ apdovanojimą televizijos ir kino („Film“) kategorijoje pelnė „Wieden+Kennedy Amsterdam“, spaudos („Print“) kategorijoje – DDB UK, lauko reklamos („Outdoor“) kategorijoje– „DDB Stockholm“, dizaino („Design“) kategorijoje – „Amsterdam Worldwide“, tiesioginės reklamos („Direct“) kategorijoje – „JWT Italia“, žiniasklaidos planavimo („Media“) ir ryšių su visuomene (PR) kategorijose – „Bungalow 25“, mobilios reklamos („Mobile“) kategorijoje – AKQA, pardavimų skatinimo („Promo&Activation“) – „ABBOTT Mead Vickers BBDO“, kūrybinės grupės („Craft“) – TBWA\PARIS, interaktyvumo („Interactive“) – LES 84. Jaunųjų kūrybininkų („Young Creatives“) konkurse nugalėjo Didžiosios Britanijos komanda.

Šiais metais festivalyje buvo vertinami 37 šalių darbai. Daugiausia projektų – net 835 – pateikė Vokietijos atstovai, 665 – Prancūzijos, 501 – Švedijos, 318 – Belgijos, 307 – Didžiosios Britanijos, 285 – Olandijos, 256 – Šveicarijos, 151 – Italijos, 146 – Turkijos, 121 – Norvegijos, 119 – Izraelio, 109 – Ispanijos, 101 – Rusijos ir kt.

„Eurobest“ apdovanojimuose varžėsi ir lietuviai – Ryšių su visuomene kategorijai buvo pateiktas projektas „Sukurk dainą žvaigždei“, skirtas pritraukti vaikus į šalies viešąsias bibliotekas. Estijos atstovai taip pat pateikė 1 projektą interaktyvumo kategorijai. Latvija „Eurobest“ festivalyje nedalyvavo.

Daugiausia projektų – net 768 – buvo pateikta spaudos kategorijai. Taip pat tarp populiariausių kategorijų šiais metais buvo televizijos ir kino – 586 paraiškų, interaktyvumo – 559 ir lauko reklamos – 535. Šiais metais mažiausiai paraiškų buvo pateikta mobiliosios reklamos kategorijai – vos 58.

Nuo 1988 m. rengiamas reklamos festivalis „Eurobest“ yra didžiausias šio pobūdžio renginys Europoje. Festivalyje apdovanojami kūrybiškiausi reklamos darbai 13-oje kategorijų: televizijos ir kino, spaudos, lauko, radijo, tiesioginės, integruotos reklamos, žiniasklaidos planavimo, pardavimų skatinimo, dizaino, kūrybinės grupės, interaktyvumo. Atsižvelgiant į reklamos rinkos pokyčius, šiais metais pristatytos dvi naujos apdovanojimų kategorijos – mobiliosios reklamos ir ryšių su visuomene. Apdovanojimai yra dviejų dienų renginio, kuriame kompetentingiausi Europos reklamos rinkos atstovai dalinasi patirtimi, dalis.

„Eurobest“ organizuoja Tarptautinis reklamos festivalis („International Advertising Festival“), taip pat organizuojantis ir didžiausią pasaulyje kūrybiškumo festivalį „Kanų liūtai“ („Cannes lions“). Festivalių „Eurobest“ ir „Kanų liūtai“ atstovas Lietuvoje – laikraštis „15 min“.

Daugiau informacijos apie apdovanojimus: www.eurobest.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius