Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiojoje Britanijoje išaugo mažmeninės prekybos apimtys

Šių metų lapkritį Didžiojoje Britanijoje išaugo mažmeninės prekybos apimtys, nes didesnės maisto produktų kainos padidino jų vertę, o šalti orai padidino drabužių ir avalynės paklausą, paskelbė Britanijos mažmenininkų konsorciumas, kuriuo remiasi verslo naujienų agentūra „Bloomberg“.
Svarai sterlingų
Svarai sterlingų / „Scanpix“ nuotr.

Skaičiuojant pagal ilgiau nei 12 mėnesių veikiančiose parduotuvėse parduotų prekių vertę, šių metų lapkritį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, prekybos apimtys padidėjo 0,7 proc. Spalį metinis prieaugis siekė 0,8 proc. Neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio (PVM) padidėjimo šių metų sausį, pardavimai „iš esmės buvo nuliniai“, praneša konsorciumas.

Remiantis statistiniais duomenimis, ne maisto produktų pardavimai internetu, paštu ir telefonu lyginamuoju laikotarpiu šoktelėjo 18 proc. Per tris mėnesius iki lapkričio maisto produktų pardavimai ūgtelėjo 2,2 proc.

„Žmonės mažina išlaidas, nes nerimauja dėl ateities, darbų ir finansinės padėties“, – sako mažmenininkų konsorciumo generalinis direktorius Stivenas Robertsonas.

Mažmenininkai pastebi, kad nors šaltis padidino drabužių ir batų paklausą, kitų prekių pardavimai per pastarąsias dešimt dienų gerokai smuko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius