Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Estijos „Playground“ įsigijo „Publicum Media“

Estijos komunikacijos tinklas „Playground“ iš bendrovės „Publicum Group“ įsigijo 51 proc. reklamos planavimo agentūros „Publicum Media“ (dabartinės „Open Agency“) akcijų, rašo „Verslo žinios“.
Temos: 2 Estija Reklama

Rugsėjį komunikacijos įmonių grupė „Publicum Group“ pardavė reklamos planavimo agentūros „Publicum Media“ kontrolinį akcijų paketą – 51 proc. Įmonė parduota su visais darbuotojais, įsipareigojimais ir klientais. „Verslo žinių“ žiniomis, šis sprendimas priimtas tuomet, kai „Publicum Media“ vadovas ir smulkusis akcininkas Jaunius Jakaitis išreiškė norą pasitraukti iš įmonės kartu su darbuotojais.

Po savaitės nuo paskelbimo apie sandorį „Open Agency“ prisijungė prie Estijos komunikacijos tinklo „Playground“. Ši įmonė valdo reklamos planavimo agentūras Latvijoje ir Estijoje. Kaip „Verslo žinioms“ teigė „Playground“ valdybos pirmininkas Heidi Koitla, jo vadovaujamas tinklas ir yra 51 proc. akcijų pirkėjas.

„Taip, mes nusipirkome iš „Publicum Group“ 51 proc. „Open Agency“ akcijų paketą“, – teigė H.Koitla. Sandorio vertė neatskleidžiama.

„Publicum Media“ paslaugas teikė vieniems didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje – „Omnitel“, „Palink“. „Publicum Media“ pajamos buvo didžiausios grupėje – 2010 metais siekė 29,83 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius