Dabar populiaru
Publikuota: 2011 lapkričio 7d. 10:00

Estijos „Playground“ įsigijo „Publicum Media“

Estijos komunikacijos tinklas „Playground“ iš bendrovės „Publicum Group“ įsigijo 51 proc. reklamos planavimo agentūros „Publicum Media“ (dabartinės „Open Agency“) akcijų, rašo „Verslo žinios“.

Rugsėjį komunikacijos įmonių grupė „Publicum Group“ pardavė reklamos planavimo agentūros „Publicum Media“ kontrolinį akcijų paketą – 51 proc. Įmonė parduota su visais darbuotojais, įsipareigojimais ir klientais. „Verslo žinių“ žiniomis, šis sprendimas priimtas tuomet, kai „Publicum Media“ vadovas ir smulkusis akcininkas Jaunius Jakaitis išreiškė norą pasitraukti iš įmonės kartu su darbuotojais.

Po savaitės nuo paskelbimo apie sandorį „Open Agency“ prisijungė prie Estijos komunikacijos tinklo „Playground“. Ši įmonė valdo reklamos planavimo agentūras Latvijoje ir Estijoje. Kaip „Verslo žinioms“ teigė „Playground“ valdybos pirmininkas Heidi Koitla, jo vadovaujamas tinklas ir yra 51 proc. akcijų pirkėjas.

„Taip, mes nusipirkome iš „Publicum Group“ 51 proc. „Open Agency“ akcijų paketą“, – teigė H.Koitla. Sandorio vertė neatskleidžiama.

„Publicum Media“ paslaugas teikė vieniems didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje – „Omnitel“, „Palink“. „Publicum Media“ pajamos buvo didžiausios grupėje – 2010 metais siekė 29,83 mln. Lt.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Temos: 2 Estija Reklama

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Ekspertai pataria

Video

01:06
14:48
01:05

Dabar tu gali

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką