„Daugybė žmonių Europoje negali atsisakyti planų keliauti, ypač jai kalba eina apie verslo ar tarnybines keliones. Kai neišeina keliauti lėktuvu, renkiesi geležinkelį, kuris aprėpia visą Europą“, – sako kelionių agentūrų tinklo „West Express“ produktų vystymo ir rinkodaros direktorius Andrius Sideravičius.
Pasak jo, keliauti „Deutsche Bahn“ patogu ir dėl to, kad bilietus galima įsigyti Lietuvoje, o traukiniai atveža tiesiai į pasirinkto miesto centrą, nes būtent ten paprastai būna geležinkelio stotis.
A.Sideravičiaus teigimu, „Deutsche Bahn“ bilietų pardavimas per specialią sistemą, leidžiančią rasti optimaliausią kelionės būdą, per pastarąsias dešimt dienų padidėjo 2–3 kartus lyginant su įprastais kiekiais.
„Deutsche Bahn“ bilietų paklausa Lietuvoje per pastaruosius metus ir taip pakilo 4–5 kartus, bet pastarosiomis dienomis, kai Islandijos ugnikalnio pelenai užtemdė beveik visos Europos padangę, fiksuojame pardavimo rekordus”, – sako A.Sideravičius.
Vokietijai priklausanti „Deutsche Bahn“ yra didžiausia traukinių kompanija Europoje, kuri kiekvienais metais perveža beveik 2 mlrd. keleivių. Joje dirba daugiau kaip 237 tūkst. darbuotojų, o pajamos 2009-aisiais, žurnalo „Fortune“ duomenimis, viršijo 48 mlrd. eurų.