Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kinijoje moterys mėgsta viskį ir greitas mašinas, vyrai labiau rūpinasi grožiu

„Bentley“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Bentley“
Šaltinis: 15min
0
A A

Užsienio kompanijos, dirbančios Kinijos rinkoje, priverstos keisti požiūrį į vyraujančius stereotipus, – rašo „Financial Times“. Pavyzdžiui, čia moterys perka daugiau viskio ir sportinių automobilių, lyginant su moterimis Vakaruose, o vyrai – daugiau grožio priežiūrai skirtų prekių ir prabangių krepšių.

Kaip rašo „Financial Times“, JAV kompanija „Coach“ paskelbė, kad Kinijoje 45 proc. prabangių krepšių ir aksesuarų rinkos skirta vyrams, tuo tarpu visame pasaulyje – 15 proc.

Kaip leidiniui sakė „Prada“ atstovė, viena iš priežasčių, kodėl pasiturintys vyrai Kinijoje perka tiek daug prabangių krepšių, piniginių – tai, kad jiems su savimi dažnai tenka nešiotis dideles pinigų sumas, mat iki šiol šioje šalyje daug kur negalima atsiskaityti kreditinėmis kortelėmis.

„L'Oreal“ skelbia, kad Kinijoje parduodama daugiau kosmetikos prekių, skirtų vyrams, nei Vakarų Europoje. Kompanijos atstovai aiškina, kad Kinijoje vyrai dažnai mano, kad išvaizda yra labai svarbi siekiant karjeros.

Kinės irgi leidžia dideles sumas prabangos prekėms, tačiau jų apsipirkimo įpročiai skiriasi nuo vakariečių. „Kinijoje moterys ambicingos... Jos perka daugiau „prestižinių“ prekių nei amerikietės ar europietės. Čia moterims tenka įrodinėti savo pranašumą tokiais būdais, kurių vakarietėms nereikia griebtis“, - sako reklamos agentūros JWT vienas iš vadovų. Pavyzdžiui, Kinijoje moterys perka daugiau viskio nei vakarietės, net 30 proc. visų „Maserati“ automobilių pirkėjų Kinijoje – moterys.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką