Maždaug dešimtadalis britų planuoja skolintis ateityje.
Ir tik 43 proc. šalies gyventojų gali gyventi iš savo dabartinių pajamų. 36 proc. (dvigubai daugiau nei 2006 metais) nurodo, kad verstis iš algos yra sunku.
Sunkią britų padėtį daugiausia lemia augančios maisto kainos. Morkos ir agurkai, pavyzdžiui, per metus brango penktadaliu, jautiena, pomidorų padažas ir kai kurie kiti produktai per metus brango trečdaliu.
Nuo 2010 metų vis daugiau britų apsiperka naudotų prekių parduotuvėse, mažina šventines išlaidas, keičia energijos tiekėją, vengia naujų paskolų.
29 proc. šalies gyventojų dėl krizės tiesiog privalėjo pradėti lankytis naudotų prekių parduotuvėse ir pamiršti kasmetines atostogas. Vis daugiau vartotojų naršo internete ieškodami mažesnių kainų.
Tačiau kur kas radikaliau dėl recesijos keitėsi žmonių komunikacijos įpročiai. Anksčiau mėgę susitikti su draugais baruose, dabar britai mieliau renkasi pasisėdėjimus namuose. Tyrimo duomenimis, net 38 proc. britų dėl krizės paliko barus.
Dėl to ne tik smarkiai krito restoranų, barų, kavinių apyvarta, bet ir daugiau žmonių serga depresija, yra įsitempę.
Tik 61 proc. britų dabar patenkinti gyvenimo kokybe – 16 proc. mažiau nei 2007 metais. Labiausiai gyvenimu nepatenkinti mažas pajamas turintys britai. Tik 36 proc. gyventojų, kurių metinės pajmos yra mažesnės nei 8 tūkst. svarų, yra patenkinti gyvenimu.
Tačiau net ir tie, kurie per metus gauna daugiau nei 70 tūkst. svarų, nesako, kad yra laimingi, tik kad gali išgyventi.