-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijoje atidarytas „Gera dovana“ filialas žada privilioti klientų ir Lietuvai

Latvijos paslaugų rinką papildė Lietuvos kapitalo įmonė „Lieliska dāvana“. Tikslinga „Gera dovana“ ketverių metų veikla leido perduoti geriausią šios srities patirtį ir Latvijos gyventojams pasiūlyti platų ir įdomų dovanų asortimentą.
„Gera dovana“ atidarė filialą Latvijoje.
„Gera dovana“ veržiasi į Latvijos rinką. / „Gera dovana“ nuotr.

Šiuo metu didžiausias „Lieliska dāvana“ iššūkis – supažindinti Latvijos gyventojus su nauju prekės ženklu ir sparčiai didinti dovanų asortimentą, kurį būtų galima pasiūlyti klientams prieš didžiąsias žiemos šventes. Šioks toks iššūkis naujai įmonei yra ir dvikalbystė, mat Latvijoje kiekviena įmonė turi adaptuoti prekių dizainą, tinkamai dirbti su reklama, kad būtų pasiekti tiek latviai, tiek rusakalbiai pirkėjai.

„Manome, kad Latvijos ir Lietuvos rinkos labai panašios, todėl remsimės Lietuvoje pasiteisinusia strategija. Stipriosios mūsų pusės – asortimentas; buvimas ten, kur klientui yra patogu įsigyti dovaną; siekis pateikti galutinį produktą – dovaną su originalia pakuote“, – teigia „Lieliska dāvana“ direktorius Evaldas Kundrotas.

Sieks pritraukti klientų ir į Lietuvą

Anot įmonės vadovo, planuojama taikyti sinergišką veiklą su Lietuvos bendrove. „Per kelis veiklos mėnesius jau pastebėjome, kad kai kurių paslaugų kainos Latvijoje gerokai didesnės nei Lietuvoje. Pavyzdžiui, skrydis oro balionu čia dvigubai brangesnis, o ir galimybės skristi virš sostinės Rygos nėra. Todėl pasiūlėme Lietuvos oreiviams bendradarbiauti, o latviai galės pasigrožėti Vilniumi iš paukščio skrydžio ar rinktis įspūdingą skrydį virš Trakų“, – sakė E.Kundrotas.

Įmonė Latvijos gyventojams taip pat siūlo atvykti į Lietuvos vandens pramogų parkus. Tačiau nepamirštami ir Lietuvos klientai.

Numatoma sparti plėtra

Nors projektas startavo tik rugsėjo 6-ąją, prekių stendai jau stovi 19 parduotuvių visoje šalyje. Šiuo metu jau siūlomi daugiau kaip daugiau kaip 60 skirtingų dovanų kortelių ir dovanų rinkinių. Sparčiai pildomas ir dovanų asortimentas interneto portale.

„Džiaugiamės, kad jau nuo pirmos dienos vykdoma prekyba dovanų kortelėmis ir rinkiniais, bet to negana, norime klientą supažindinti su šiltu ir draugišku drambliuku. Pagrindinė mūsų veiklos idėja – dovaną įsigyti yra lengva. Sekdami sėkmingu Lietuvos pavyzdžiu planuojame atidaryti ir savo parduotuvėles didžiuosiuose šalies prekybos centruose. Norime su klientu palaikyti šiltą ir draugišką ryšį, padėti jam pasirinkti, patarti, o tam būtina su juo bendrauti, todėl planuojame atidaryti savas parduotuves, kuriuose dirbs patyrę dovanų konsultantai.“ , –  teigia įmonės vadovas Evaldas Kundrotas.

Į projektą Latvijoje jau investuota 100 tūkst. eurų, didžiausia investicijų dalis buvo panaudota pasirengti mažmeninei prekybai, kita dalis numatyta prekės ženklo įvedimui į rinką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius