Kaip rašo portalas TVNET.LV, „Swedbank“ garantuoja, kad bankas dirba normaliu režimu. Banko vadovybė kreipsis į teisėsaugą ir bandys išsiaiškinti, kas skleidžia melagingą informaciją ir platina gandus.
Pirminiais duomenimis, gandai paskleisti per socialinius tinklus. Banko darbuotojai teigia penktadienį pastebėję, kad klientai teiraujasi dalykų, nesusijusių su tikrove. Pavyzdžiui, ar veikia banko filialai kitose šalyse: Lietuvoje, Estijoje, Švedijoje.
Kaip teigė banko atstovė ryšiams su visuomene Christine Jakubovska, bankas dirba be pertrūkių, dėl padidėjusios paklausos operatyviai bankomatuose papildytos grynųjų pinigų atsargos.
„Swedbank“, banko atstovė spaudai Švedijoje Ana Sundblad patvirtino, kad Latvijos gyventojai neturi priežasties panikuoti.
Ji teigė, kad banko darbuotojai stebi situaciją ir padarys viską, kad klientai galėtų pasiimti savo pinigus, jei to pageidautų.
Kita vertus, „Swedbank“ atstovai tikisi, kad Latvijos žmonės tikės ne gandais, o objektyviai įvertins situaciją ir nusiramins.
Papildyta. Kaip rodo tyrimas, pirmieji gandais patikėjo Ventspilio gyventojai. Jie prie bankomatų puolė jau ketvirtadienį. Vėliau sujudo Tukumo ir kitų mažesnių miestų gyventojai. Rygoje suirutė kilo sekmadienį, kai bankomatuose baigėsi pinigai, todėl staiga susidarė eilės.
„Swedbank“ apie situaciją informuoja savo mikrobloge „Twitter“.
Banko atstovai sako nesuprantantys, koks buvo gandų skleidėjų tikslas. Nes bankas dirba stabiliai. „Swedbank“ yra didžiausias Latvijos bankas.
Pasak finansininkų, žmonių nerimas yra suprantamas: po „Krajbanka“ bankroto prabilta dar ir apie euro zonos svyravimą. Vis dėlto, kaip tvirtina „Swedbank“ atstovai, kol kas nerimauti nėra pagrindo.