Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Procter & Gamble“ ketvirčio pelnas smuko 16 proc.

Pinigai
Pinigai
Šaltinis: BNS
0
A A

Pabrangus žaliavoms ir padidėjus restruktūrizavimo išlaidoms, didžiausios pasaulyje vartojimo prekių gamintojos „Procter & Gamble“ grynasis pelnas trečiąjį finansinių metų ketvirtį smuko 16 proc. – nuo 2,87 mlrd. JAV dolerių, arba 0,96 JAV dolerio akcijai, tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 2,41 mlrd. JAV dolerių, arba 0,82 JAV dolerio akcijai.

Pelnas, neįskaitant vienkartinių veiksnių, sudarė 0,94 JAV dolerio akcijai vietoj prognozuotų 0,92 JAV dolerio akcijai.

Įmonės įplaukos paūgėjo 1,5 proc. iki 20,19 mlrd. JAV dolerių.

„Procter & Gamble“ pradėjo veiklą 1837 metais kaip nedidelis muilo ir žvakių gamybos šeimos verslas Cincinačio mieste. Šiuo metu įmonė daugiau kaip 160 pasaulio šalių prekiauja beveik 300 ženklų gaminiais. Bendra metinė apyvarta viršija 68 mlrd. JAV dolerių.

Įmonės prekės ženklų portfelyje – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Always“, „Pantene“, „Mach3“, „Pringles“, „Lenor“, „Oral-B“, „Duracell“, „Olay“, „Head & Shoulders“, „Wella“, „Gillette“, „Braun“ ir kt. ženklai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką