Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žiniasklaidos koncerno „Schibsted“ pelnas augo daugiau nei trečdaliu

Šių metų trečiąjį ketvirtį žiniasklaidos koncerno „Schibsted“ pajamos išaugo iki 3,29 mlrd. Norvegijos kronų (apie 1,4 mlrd. litų) – 5 proc. daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, o veiklos pelnas (EBITA) išaugo net 36 proc. – iki 412 mln. Norvegijos kronų (apie 175 mln. litų).
Schibsted Media Group
Schibsted Media Group

Didžiausią įtaką pajamų augimui darė 15 proc. išaugusios reklamos pajamos Skandinavijos šalių rinkose. Veiklos pelningumas, EBITA maržos išraiška, išaugo nuo 9 proc. 2009 m. trečiajį ketvirtį iki 13 proc. šių metų trečiajį ketvirtį, o tai lėmė sumažėję kaštai bei stipresnės pozicijos reklamos rinkose, ypač internete.

„Schibsted“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas džiaugiasi rezultatais ir teigia, jog rezultatų gerėjimą lėmė dvi pagrindinės priežastys – visose grupės įmonėse vykdoma pelningumo didinimo programa bei augimas valdomose žiniasklaidos priemonėse, taip pat – interneto reklamos augimas. „Trečiajame ketvirtyje mes itin padidinome savo veiklos pelningumą, tuo pačiu metu vykdydami interneto reklamos paslaugų plėtrą naujose rinkose, kurios nėra mūsų pagrindinės“, – teigia R. E. Ryssdalas.

Koncerno „Schibsted“ planuose – pozicijų stiprinimas skaitmeninės žiniasklaidos rinkoje. „Krintant kai kurių spausdintų leidinių kopijų pardavimams, yra labai svarbu tęsti vartotojo apmokėjimo modelių kūrimą už skaitmeniniu būdu platinamus leidinius“, – sako R. E. Ryssdalas.

„Schibsted“ nuo šiol bus vadinamas „Schibsted Media Group“. Pasikeitus pavadinimui, pristatytas ir naujas žiniasklaidos grupės logotipas, simbolizuojantis svarbiausias korporacijos vertybes – inovatyvumą, orientaciją į ateitį ir atsakomybę.

Apie „Schibsted":

Pradėjęs veiklą laikraščių leidyba 1860–aisiais, dabar „Schibsted ASA" yra vienas didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų, sėkmingai vykdantis 90–ies įmonių veiklą 27–iose pasaulio šalyse – žiniasklaidos, televizijos, filmų, knygų bei žurnalų leidybos srityse.

Lietuvoje „Schibsted ASA" įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė" (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės", „Laima", „Ji", „Edita", „Privatu" ir kt., UAB „15 minučių", leidžianti laikraštį „15 min" ir UAB „15 min", valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius", prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei turgusplius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos", kuri yra ŽLG padalinys. Šiuo metu „Schibsted" įmonėse dirba apie 7500 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius