Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Žurnalas „Newsweek“ parduotas prabangios garso aparatūros gamintojos steigėjui

Žurnalų lentyna
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Žurnalų lentyna
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Dienraštis „The Washington Post“ prestižinį žurnalą „Newsweek“ pardavė verslininkui Sidney Harmanui, bendrovės „Harman International Industries“, gaminančios garso aparatūrą, steigėjui.

Tai savo naujienų svetainėje praneša britų visuomeninis transliuotojas BBC.

S.Harmanas, kuriam 91 metai, laimėjo konkursą, kuriame taip pat dalyvavo buvęs laikraščio „New York Daily News“ leidėjas Fredas Drasneris  ir bendrovė „OpenGate Capital“, JAV savaitraščio „TV Guide“ savininkė.

Taigi baigėsi beveik pusės amžiaus epocha, kai solidus informacinis analitinis žurnalas priklausė laikraščiui „The Washington Post“, nupirkusiam jį 1961 metais.

Pastaraisiais metais „Newsweek“, kuris buvo pradėtas leisti 1933 metais, kaip ir kiti žurnalai visame pasaulyje, liovėsi nešęs pelną smarkiai sumažėjus pajamoms iš reklamos.

Be to, finansinei leidinio, kuris leidžiamas ne tik anglų, bet ir šešiomis kitomis kalbomis, būklei atsiliepė tai, kad skaitytojai vis daugiau virtualiai bendrauja su pamėgtu žurnalu, nes už tai nereikia mokėti.

Remiantis 2009 metų rezultatais, jis patyrė beveik 30 mln. dolerių nuostolių, o šių metų pirmajame ketvirtyje – beveik 11 mln. dolerių. Gegužę buvo paskelbta, kad žurnalas parduodamas.

„Žvalgydamiesi pirkėjo žurnalui „Newsweek“, mes ieškojome tokio, kuris taip pat aistringai jaučia kokybiškos žurnalistikos svarbą“, – sakė „The Washington Post“ generalinis direktorius Donaldas Grahamas.

„Ir mes radome tokį žmogų. Tai Sidney Harmanas“, – pridūrė jis.

Sandorio suma oficialiai nenurodoma, bet pasirodė pranešimų, kad S.Harmanas už žurnalą sumokėjo vieną dolerį. Be to, žinoma, kad laikraščiui „The Washington Post“ lieka pensijų aktyvai ir tam tikri finansiniai įsipareigojimai „Newsweek“ darbuotojams, kurių yra maždaug 350.

S.Harmanas atsisakė aptarinėti su žurnalistais klausimą, kaip ketina finansuoti žurnalo darbą, bet pridūrė, jog duos redakcijai erdvę, kad ji pamėgintų pakeisti padėtį.Pasirodė pranešimų, kad S.Harmanas už žurnalą sumokėjo 1 dolerį.

Jis taip pat žadėjo palikti daugumą „Newsweek“ darbuotojų, bet agentūra „Associated Press“ praneša, kad Pulitzerio premijos laureatas Jonas Meachamas, vadovavęs redakcijai nuo 2006 metų, pasitrauks iš vyriausiojo redaktoriaus posto.

Bendrovę „Harman International Industries“ būsimasis „Newsweek“ savininkas įsteigė 1953 metais.

Dabar metinė šios bendrovės apyvarta siekia beveik 3 mlrd. dolerių: ji gamina garso aparatūrą, pažymėtą ženklais JBL, „Infinity“, „Harman Kardon“, „Mark Levinson“ ir kitais.

 „Harman International Industries“ produkciją naudoja komplektuodami savo automobilius tokie gamintojai kaip „Mercedes-Benz“, BMW ir „Toyota“ (pastaroji prabangiuose automobiliuose „Lexus“).

Iš savo įsteigtos bendrovės S.Harmanas pasitraukė 2008 metais, bet vis dar tebeturi kelis strateginių tyrimų ir kultūros institutus, visų pirma – „Aspen Institute“ ir „Freedom House“.

Sidney žmona Jane Harman – JAV Kongreso Atstovų Rūmų deputatė, priklausanti Demokratų partijai ir vadovaujanti Žvalgybos pakomitečiui.  

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką