Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos kūrybininkai Paryžiuje demonstruos šalies dizaino kultūrą

VšĮ „Versli Lietuva“ šiemet pirmą kartą organizuoja aštuonių Lietuvos dizaino įmonių pristatymą vienoje iš svarbiausių namų interjero ir gyvenimo būdo parodų „Maison&Object“, vyksiančioje rugsėjo 5-9 dienomis Prancūzijos sostinėje Paryžiuje.
Deimantė Litvinaitė
Deimantė Litvinaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Temos: 1 Versli Lietuva

„Į “Maison&Object„ parodą vykstame su aštuoniais išskirtiniais lietuviškais dizaino kolektyvais bei įmonėmis, kurių specializacija – nuo individualių juvelyrikos aksesuarų iki interjero elementų ir baldų. Taigi, šioje pasaulinėje parodoje prisistatysime kaip įvairialypė bei aukštos dizaino kultūros šalis. Tikime, kad parodoje mūsų įmonės bus pastebėtos tarptautinės auditorijos ir užmegs naudingų verslo kontaktų“, – sakė VšĮ „Versli Lietuva“ generalinis direktorius Mantas Nocius.

Šiais metais dalyvauti parodoje „Maison&Object“ VšĮ „Versli Lietuva“  atrinko aštuonias įmones: UAB „Stiklo Paslaptis“,   UAB „VVBS“, UAB „Sedes Regia“, UAB „March design studio“, MB „Kosmose“ (prekinis ženklas „Okiiko“), MB „Tadam!“, MB „Pangrama“ (dizainerė Aistė Nesterovaitė) ir UAB „Kirigami Design“.

Tarptautinė paroda nubrėžia labai aiškų ir griežtą terminą, iki kurio turi suspėti užbaigti suplanuotus darbus, sudėlioti paskutinius taškus ir judėti pirmyn, – sakė D.Litvinaitė.

Išskirtinius keraminius aksesuarus, įkvėptus gastronomijos estetikos, kuriančio „Tadam!“ prekinio ženklo kūrybos direktorė Deimantė Litvinaitė teigia, kad dalyvavimas tokiose parodose yra puikus būdas dar labiau pasitempti ir suskubti įgyvendinti savo subrandintas idėjas. „Tarptautinė paroda nubrėžia labai aiškų ir griežtą terminą, iki kurio turi suspėti užbaigti suplanuotus darbus, sudėlioti paskutinius taškus ir judėti pirmyn. Nemažiau svarbu tinkamai prisistatyti ir pasinaudoti atsiveriančiomis galimybėmis žengti į pasaulio rinkas“, – sakė D.Litvinaitė.

„Manau, kiekviena įmonė, eksportuojanti savo produkciją į užsienio rinkas, džiaugiasi puikia galimybe dalyvauti tarptautinėse parodose. Tai – unikali proga prisistatyti pasauliui, garsinti Lietuvą ir joje vystomą verslą“, – teigia „Stiklo paslaptis“ rinkodaros direktorė Aura Žukovienė.

„Sedes Regia“ direktorius Aurimas Kundelis pabrėžia, kad galimybė dalyvauti tokio lygio renginyje – tai kantraus, nuoseklaus darbo įvertinimas. „Tik aukšto profesionalumo pasiekusios įmonės, kurios gali sudominti išrankius ekspertus, yra priimamos į tokias parodas. Taip pat tai – langas i užsienio rinkas, galimybė supažindinti potencialius klientus su savo produktais, pamatyti jų reakciją, geriau išsiaiškinti jų poreikius“, – sakė jis. 

Tikime, kad parodoje mūsų įmonės bus pastebėtos tarptautinės auditorijos ir užmegs naudingų verslo kontaktų, – sakė Mantas Nocius.

Lietuvos įmonių dalyvavimas parodoje „Maison&Object“ dalinai finansuojamas ES struktūrinių fondų lėšomis. Įmonės dalinsis dviem nacionaliniais stendais, kurių bendras plotas sieks apie 74 kv.m.

2013 m. šią parodą aplankė daugiau kaip 66 tūkst. profesionalų iš viso pasaulio, iš kurių net 65 procentus sudarė įvairių prekybininkų atstovai – didžiųjų tinklų pirkimų skyrių, didmenininkų bei nepriklausomų, konceptinių ir originalių bei išskirtinių prekių parduotuvių atstovai.

„Maison&Object“ yra vienas svarbiausių renginių, skirtų profesionalams, dirbantiems namų interjero, gyvenimo būdo ir susijusiose srityse.  Šis neeilinis renginys suteikia galimybę susipažinti su daugialypiais dekoravimo, dizaino, baldų, aksesuarų, tekstilės, indų ir vaikų prekių stiliais. Kiekvieną sezoną „Maison&Object“ gyvenimo būdo platforma sukuria verslo ir kūrybiškumo jungtį, kuri leidžia lankytojams iš viso pasaulio surasti unikalių ir netikėtų kūrybos spendimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius