Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Susivieniję Lietuvos dizaineriai dalyvauja vienoje svarbiausių mados parodų „Bread&Butter“

Liepos 8-10 d. 6 Lietuvos kompanijos dalyvauja specializuotoje mados prekinių ženklų parodoje „Bread&Butter Berlin 2014“. VšĮ „Versli Lietuvos“ iniciatyva į nacionalinį stendą „Post FAM!” sutelkti dizaineriai į šią parodą pateko pirmą kartą per 13-os metų parodos istoriją. „Bread&Butter Berlin“ yra viena svarbiausių mados prekinių ženklų parodų Europoje, pristatanti moderniosios gatvės bei miesto mados segmentus.
Drabužių paroda
Drabužių paroda

Lietuvą bendrame nacionaliniame stende atstovaus ir 2015-ųjų vasaros kolekcijas pristatys lietuviški prekių ženklai: „siLversands“, „big _pa_t_shirts”, „PANDO“, „Mother Eleganza“, „Daili“ ir „Labadiena“.

Dėl tarptautinio pripažinimo, paroda tapo unikalia ir ypatingai populiaria susitikimų vieta tarp aprangos pramonės didmeninių pirkėjų, pardavėjų bei šio sektoriaus spaudos atstovų. Pasak Gintarės Jurašytės-Šukienės, „siLversands“ kūrėjos, ši paroda patraukli mados sektoriaus atstovams iš viso pasaulio.

„Konkurencija pasaulio mastu yra nesuvokiama, tačiau Lietuvos dizaineriai kuria patrauklius ir kokybiškus produktus, kurie atranda savo vietą globalioje rinkoje,“ – teigia G. Jurašytė-Šukienė.

„Konkurencija pasaulio mastu yra nesuvokiama, tačiau Lietuvos dizaineriai kuria patrauklius ir kokybiškus produktus, kurie atranda savo vietą globalioje rinkoje, tik juos reikia tinkamai pristatyti specializuotose parodose. Mes pirmiausia ir vykstame ieškoti kontaktų su užsienio užsakovais,“ – teigia G. Jurašytė-Šukienė.

Parodos rengėjai taiko griežtus dalyvių atrankos kriterijus – pristatomi prekiniai ženklai turi būti inovatyvūs, jų koncepcijos bei filosofijos nuosekliai turi atsispindėti tiek įmonės pristatyme, tiek stendo dekoracijose parodoje. Ir kaip rodo patirtis, Lietuvos prekės ženklams dalyvaujant savarankiškai niekaip nepavykdavo įveikti atrankos komisijos barjerų.

„Siekiant, kad Lietuvos įmonės turėtų kiek įmanoma daugiau šansų dalyvauti parodoje, stengėmės, kad kiekvienas prekės ženklas derėtų šalia vienas kito, sukurdami vieningą harmoniją tarp jų. Kvietėme įmones, kurios kuria gatvės stiliaus prekinius ženklus ir gali užtikrinti tiekimo potencialiems klientams galimybes“, – sėkmės garantą įvardina „Versli Lietuva“ Eksporto departamento direktorė Jurgita Butkevičienė.

Lietuvos atstovai nusiteikę entuziastingai ir vyksta į parodą su dideliais lūkesčiais. Parodoje galimybių ieškos pakankamai jaunos dizainerių komandos.

„Esame ganėtinai jaunas, tačiau greitai populiarėjantis drabužių prekės ženklas. Dalyvavimas bene rimčiausioje Europos drabužių parodoje „Bread & Butter Berlin“ neabejotinai atveria galimybes įsilieti į tarptautinį mados verslo pasaulį. Esame pasirengę ir pristatysime tikrai ne ką prastesnę nei ilgamečių parodos dalyvių, kolekciją. Tikimės užmegzti ne vieną kontaktą tiek su tarptautiniais prekybos tinklais, tiek su pavieniais prekybos taškais,“ – planus dėsto „PANDO“ įkūrėjas Marius Bieliauskas.

Bendras dalyvavimo biudžetas 156000 Lt, dalį išlaidų (51000 Lt) padengė dalyviai. „Versli Lietuva“ padengė 45 kv. m. stendo nuomos išlaidas ir padėjo pasirengti teikiant konsultacijas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius