Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

Verslo sėkmės istorija. UAB „Mikrovisatos servisas“ eksporto direktorius Kęstutis Černeckas: užmezgėme kontaktus Lenkijoje

UAB „Mikrovisatos servisas“ sėkmingai plečia eksportą ne tik į Baltijos šalis, bet ir savo prekiniu ženklu „TV Star“ pažymėtą produkciją eksportuoja į Balkanų šalis ir į gerokai nuo Lietuvos nutolusią Portugaliją. Pasak UAB „Mikrovisatos servisas“ Eksporto direktoriaus Kęstučio Černecko, įmonė kiekvienais metais žengia į vis naujas rinkas. O sukaupta darbo patirtis su gerai Europoje žinomais mažmeninės prekybos tinklais („Euronics“, „Makro“, „Klick“, „Bigbang“) suteikia įmonei patikimo tiekėjo statusą.
Kęstutis Černeckas
Kęstutis Černeckas / Asmeninio archyvo nuotr.

Ieškodami naujų plėtros galimybių šią vasarą pasinaudojome VšĮ „Versli Lietuva“ penkių kontaktų ir penkių vizitų paslaugomis, kurių pagalba įvyko susitikimai su mus dominančiomis Lenkijos bendrovėmis. Visi vizitai buvo įdomūs ir naudingi, o su vienu didžiausiu distributoriumi Lenkijoje „AB“ SA lapkričio pabaigoje pasirašėme neterminuotą bendradarbiavimo sutartį dėl skaitmeninės antžeminės televizijos priėmimo įrangos tiekimo. Naujasis partneris nustebino operatyvumu ir galimybėmis jau gruodžio mėnesį pristatyti mūsų produkciją į prekybos centrus Lenkijoje. Džiaugiamės, kad žinoma Lenkijos bendrovė „AB“ SA įvertino mūsų patirtį ir produktus bei patikėjo solidų užsakymą.

Manome, kad VšĮ „Versli Lietuva“ penkių kontaktų ir penkių vizitų paslaugos pasiteisino, nes kontaktai ir visi susitikimai buvo labai gerai suplanuoti ir suorganizuoti, jų metu gavome daug vertingos informacijos apie bendradarbiavimą su mažmeniniais prekybos tinklais Lenkijoje bei didmeniniais, įvertinome galimybes ateity jiems tiekti mūsų platesnį prekių asortimentą. Siekiant tikslingų kontaktų ir susitikimų labai svarbu nuo pat pradžių paslaugų tiekėjams aiškiai suformuluoti poreikį ir užduotį bei patiems aktyviai dalyvauti derybose su potencialiais partneriais. Todėl ir po jau įvykusių vizitų mes toliau palaikome glaudų ryšį su lenkų atstovais, ieškome papildomų galimybių, kuriame, svarstome ir vertiname ateities planus. Pirmas žingsnis į šią rinką sėkmingas,  tikime, kad jį lydės ir kiti projektai, daug vilčių teikia planai keisti analoginę televiziją į skaitmeninę Lenkijoje.

Pasak VšĮ „Versli Lietuva“ atstovo Lenkijoje Vygando Uksos,  Lenkija yra labai aktyvi ir perspektyvi rinka, verslo aplinka saugi ir atvira partnerystei. Tačiau nežiūrint į tai pabrėžia, kad lietuviai gana  vangiai domisi šia kaimynine šalimi ir neišnaudoja jos teikiamų galimybių verslo plėtrai. Jis įsitikinęs, kad Lenkijoje yra visos sąlygos sėkmingai veikti mūsų įmonėms, tačiau būtina atlikti namų darbus, vadovautis profesionalų patarimais bei patirtimi apie vietos rinką. Jis taip pat pastebi, kad mūsų įmonės dažnai tikisi labai „greitų rezultatų“, dėl to pataria „apsiginkluoti“ kantrybe, nes tokioje didelėje rinkoje kaip Lenkija rezultatai gali „pasimatyti“ ir po 2-3 metų. Tačiau įžengus ir įsitvirtinus Lenkijos rinkoje tikėtina, kad rezultatai nenuvils. 

VERSLO PLANO SKAIČIUOKLĖ

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius