Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paaiškėjo, kas „Eurovizijoje“ atstovaus šeimininkams Švedijai: tai – populiarus dvynių duetas

Šeštadienio vakarą Švedijoje praūžė muzikos konkurso „Melodifestivalen“ finalas. Jo metu paaiškėjo, kad 68-ojoje „Eurovizijoje“ švedams, pas kuriuos šiemet ji ir vyks, atstovaus dvynių duetas „Marcus & Martinus“ su daina „Unforgettable“.
„Marcus & Martinus“
„Marcus & Martinus“ / Vida Press nuotr.

Po šešių savaičių pagaliau paaiškėjo „Melodifestivalen“ nugalėtojas. Tokiu būdu Švedija išrinko dainą, jai atstovausiančią „Eurovizijoje“, rašoma eurovision.tv.

Tai – norvegų dvynių dueto „Marcus & Martinus“ atliekama „Unforgettable“.

Išgirskite:

VIDEO: Marcus & Martinus - Unforgettable | Sweden ?? | National Final Performance | Eurovision 2024

Kovo 9-ąją, šeštadienį, vykusiame „Melodifestivalen“ finale varžėsi 12 kūrinių. Balsuoti galėjo publika ir aštuoni komisijos nariai iš įvairių šalių. Tiek komisijos, tiek publikos balsai turėjo turėjo po 50 proc. reikšmę.

Vida Press nuotr./ „Marcus & Martinus“
Vida Press nuotr./ „Marcus & Martinus“

Iš Norvegijos kilęs vaikinų duetas labiausiai patiko ir žiuri nariams, ir publikai, tad galiausiai laimėjo su didžiule persvara.

Vida Press nuotr./ „Marcus & Martinus“
Vida Press nuotr./ „Marcus & Martinus“

Broliai dvyniai Marcusas ir Martinusas Gunnarsenai iš Norvegijos dainuoja jau nuo mažens. Dar būdami 10-mečiai, 2012-aisiais jie žaibiškai išpopuliarėjo, laimėję Norvegijos konkursą „Melodi Grand Prix Junior“. Vėliau gastroliavo Europoje, laimėjo Norvegijos „Grammy“, o 2022-aisiais triumfavo švediškoje „Kaukių“ („The Masked Singer“) versijoje.

Iki šiol vaikinai yra išleidę tris albumus. Visi jie Norvegijoje sulaukė didžiulio populiarumo.

Dėl bilieto į „Euroviziją“ broliai varžėsi ne pirmą kartą. 2023 metais „Melodifestivalen“ konkurse su daina „Air“ jie užėmė antrąją vietą, nusileidę Loreen su daina „Tattoo“. Nepaisant to, dvynių kūrinys tapo didžiuliu hitu, kuris iki šiol buvo perklausytas daugiau nei 14 milijonų kartų.

Vida Press nuotr./ „Marcus & Martinus“
Vida Press nuotr./ „Marcus & Martinus“

„Spotify“ didžiausio populiarumo sulaukė jų daina „Elektrisk“ – perklausyta gerokai daugiau nei 100 mln. kartų.

Žmonės.lt primena, kad šiemet švedai – ir „Eurovizijos“ šeimininkai, kuriems automatiškai suteikiama vieta finale, mat pernai šalis triumfavo su Loreen kūriniu „Tattoo“. Konkursas vyks gegužę Malmėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius