-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

10 metų su „Lietuvos balsu“ dirbusi A.Gabalytė neria į savo verslą: atskleidžia renginių tendencijas

Įspūdingo balso savininkė, TV projektų dalyvė, Rositos Čivilytės dukra ir viena žymiausių prodiuserių šalyje, dešimtmetį dirbusi su „Lietuvos balso“ projektu ir organizavusi šimtus privačių, įmonių, miesto renginių ir televizijos projektų – taip galima pristatyti pramogų pasaulyje puikiai pažįstamą Agnetą Gabalytę. Po dešimties darbo metų pas Gediminą Jaunių, ji pagaliau ryžosi išpildyti savo viso gyvenimo svajonę ir drauge su kolega Karoliu Cemnolonskiu įkūrė savo renginių agentūrą MOMENTO, kurią drąsiai vadina savo viso gyvenimo projektu.
Agneta Gabalytė, Rosita Čivilytė
Agneta Gabalytė, Rosita Čivilytė / Asmeninio archyvo ir Luko Balandžio/BNS nuotr.

Daugiau nei penkiolikos metų patirtį turinti A.Gabalytė dalinasi, su kokiais iššūkiais susiduria renginių versle, kodėl žiemos šventėms reikia pradėti ruoštis dar vasarą ir kokias ekstremalias idėjas yra tekę įgyvendinti, rašoma pranešime spaudai.

Nors kalendorius tik dabar pradėjo skaičiuoti paskutinį vasaros mėnesį, A.Gabalytė patikina, jog dauguma įmonių net ir tokiu metu, jau gyvena pasiruošimo kalėdiniams renginiams nuotaikomis. Tuo tarpu didžiausios šalies bendrovės šiuo metu planuoja ne tik žiemos šventes, bet ir kitos vasaros renginius. Ruoštis tikrai yra kam – juk dažnai tenka nustebinti tūkstančius jau ne vienerius metus įvairių koncepcijų savo įmonėse mačiusius darbuotojus.

Audriaus Solomino nuotr./Apdovanojimų „Žmonės 2019“ užkulisiai
Audriaus Solomino nuotr./Apdovanojimų „Žmonės 2019“ užkulisiai

Kalėdinis laikotarpis daugelio namuose prasideda lapkritį. O kada kalėdinis laikotarpis prasideda renginių versle – kada verta pradėti planuoti žiemos renginius?

Kuo anksčiau planuoji – tuo žinoma geriau, tačiau suprantama, kad ne visiems tai pavyksta. Priklausomai nuo renginio sudėtingumo, svečių skaičiaus ir trukmės, tikslingiausia būtų dėlioti planavimą etapais ir pasidaryti kalendorių. Pirmame etape reikėtų pradėti nuo idėjos, biudžeto ir organizatoriaus pasirinkimo, tai patogiausia daryti metai iki renginio. Devyni mėnesiai prieš renginį – puikus metas nusimatyti datą, išsirinkti lokaciją bei užsirezervuoti atlikėjus bei vedėjus. Prieš pusę metų naudinga pradėti dėlioti scenarinį planą, na, o tris mėnesius palikti įgyvendinimui. Dažniausi ir didžiausi iššūkiai yra pagrinde finansiniai, tad apsisprendimas dėl biudžeto yra pirminis, šventės turinį diktuojantis elementas. Dažnai klientai klausia, ar savo šventėje gali turėti bet kurį norimą atlikėją. Gauti viską yra įmanoma, tačiau viskas remiasi į biudžetą ir užsakymo laiką – geidžiamiausius užsakinėti vertėtų labai iš anksto.

Kokios tendencijos vyrauja šiemet renkantis renginio temą ir kaip nustebinti net ir tuos, kurie atrodo, per daugelį metų jau matė visko?

Vienos taisyklės visiems nepritaikysi – vieni mėgsta aktyvius vakarėlius, įtraukti darbuotojus į pasiruošimą, pavyzdžiui filmuotis ar ruošti savo skyriaus prisistatymą įvairiais būdais – dainomis, šokiais, vaidyba ar įsikūnijimais, o vakarėlyje turėti konkrečią temą ir aprangos kodą, kaip pavyzdžiui Filmų superherojai, Holivudo legendos, Talentų Šou, Laukiniai Vakarai, Kosmosas, Cirkas, Komedijų vakarėlis ir t.t. Tokius komandinių pasiruošimų rezultatus dažnai vainikuoja dosnūs apdovanojimai ir staigmena – įspūdingas muzikinis šou, kuomet dalyviai kviečiami atsipalaiduoti ir mėgautis kolektyvine bendryste, kai kuriais atvejais ir geresniu kolegos pažinimu. Kiti visgi renkasi paprastesnes, bet ne prastesnes tendencijas, klasikinį variantą, neįpareigojantį labai aktyviai dalyvauti, tačiau mėgautis gera kompanija ir turiningu renginiu. Vis dažniau kompanijos jaučia nostalgiją tradiciniam „Sveiki sulaukę Šv. Kalėdų" šventės formatui, kuriame – didžiulė ryškiai puošta eglė, kvepia imbieriniais sausainiais, dalinamas karštas vynas ir kakava, keičiamasi dovanomis, išdalinami kolektyvo metų pasiekimai, padovanojamas šventinis koncertas ir trankūs šokiai. Tendencinga yra visada tai, kas yra populiaru, atsižvelgdami į tai, dažnai įtraukiame ir naujausias technologijas – registracija, vakaro programa ir susodinimo planas specialios aplikacijos pagalba, virtualios realybės patyrimai, 3D fotosesija, skaitmeninis meniu ir daugelis kitų.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agneta Gabalytė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agneta Gabalytė

Kaip išsirinkti tinkamą lokaciją savo įmonės renginiui? Kokiose netikėčiausiose erdvėse esate išpildę sugalvotas koncepcijas?

Labai geras ir svarbus klausimas. Dažnu atveju lokacijos pasirinkimas pasufleruoja temą ir visą šventės nuotaiką. Arenos, sodybos, teatrai, klubai, restoranai, dvarai – tipiškiausios renginių lokacijos, jų Lietuvoje apstu, tačiau paskutiniu metu, bendraudama su klientais pastebiu jų norą rinktis nestandartines ir dar masiškai neišnaudotas vietas. Kalbant apie lauko erdves – renginys ant vandens, atrakcionų parke, stadione ar paplūdimyje, o jei renkasi viduje – ne kartą kaip renginio lokaciją esame siūlę autobusų stotį, oro uostą, depą, muziejus ar gamyklos patalpas – tai yra vietos, kuriose daugiausiai autentikos ir gimsta.

Kaip nesuklysti renkantis savo šventės meniu? Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį ir kokias klaidas dažniausiai daro užsakovai?

Skoningos ir skanios vaišės, geras aptarnavimas bei stilingas patiekimas – būtent tai yra pavykusio renginio kodas. Subtilūs pasitikimo užkandžiai, gardūs karštieji ir gaivūs desertai sukurs 50% pozityvios šventės atmosferos. Renkantis tiekėją, žinoma svarbu jų patirtis ir surinkti atsiliepimai, tačiau yra keletas svarbių dalykų, kuriuos drąsiai galima būtų įvardinti kaip taisykles: būtina surengti degustaciją prieš užsitvirtinant meniu ir nešvaistyti maisto. Pasitaiko, jog užsakovai pamiršta paragauti pasirinktų patiekalų ir taip nutikus šventės metu gali kilti nesusipratimų. Surengus degustaciją, išvengsite netikėtų „siurprizų", susijusių su maisto išvaizda, patiekimo būdais ar sudedamosiomis dalimis. Gan senamadiškas požiūris į pasakymą „svarbu, kad maisto ir gėrimų netrūktų, tegul kad ir būna daugiau" – svarbiausia yra pasitarus su gamintojais numatyti pakankamą kiekį vaišių, tačiau vis dažniau kokybė nugalį kiekybę, tad patarimas būtų veikiau prioritetą teikti išieškotiems pasirinkimams.

Per penkiolika metų planuojant įvairaus kalibro renginius – kurių idėjų įgyvendinimas patiems paliko didžiausią įspūdį?

Per tiek metų su kolegomis teko įgyvendinti ne vieną idėją, kuri ištarta garsiai kartais atrodydavo net neįmanoma. Tačiau jei nekalbame apie kažką nelegalaus, visa kita – tik biudžeto klausimas. Kūrėme renginius, kuriuose skraidinome atlikėjus lynu, kūrėme dainininkų choreografijas, kurias atkartodavo robotas, įkalbinome net aukščio bijančias žvaigždes kūrinius atlikti lipant sienomis, kėlėme į dangų vonias su dainuojančiais atlikėjais. Į atminti įstrigo ir renginiai, kuriuose teko naujai susikūrusiame rajone pastatyti didžiulį tiltą, kurti projekcijas ant pastatų, rengti netikėtas išvykas traukinyje, kur svečiai būdavo stebinami pasirodymais kelionės metu vykstančiais tiesiog už traukinio lango. Kartu su įmonėmis, bendradarbiaudami su ryškiausiais šalies aktoriais, esame statę filmus, įtraukdami darbuotojus ir vėliau surengę Oskarų ceremoniją su nominacijomis už sukurtus vaidmenis, rengę žaidynes su užduotimis keliaujant per skirtingus Lietuvos miestus ar specialiai vienam vakarui legendinius televizijos žaidimus, tokius kaip „Auksinis protas“ su jų vedėjais perkeldavome į įmonės renginio lokaciją. Viskas tėra vaizduotės klausimas, o ko jau ko, bet jos MOMENTO tikrai nepritrūkstam.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius