Iki -60% prenumeratai. Paskutinės akcijos dienos!
Išbandyti

56-erių Madonna tapo naujuoju „Versace“ reklaminiu veidu

Šeštą dešimtį įpusėjusi popkaralienė Madonna (56 m.) tapo „Versace“ mados namų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.
Madonna
Madonna / „Versace“/Mert Alas & Marcus Piggott nuotr.
Temos: 2 Madonna Versace

Šią savaitę paviešinti pirmieji reklaminės kampanijos kadrai su Madonna. Tai jau ketvirtas kartas, kai Madonna bendradarbiauja su „Versace“ mados namais.

„Visada malonu nuo galvos iki kojų būti apsirengusiai „Versace“ ir per drabužius patirti Donatellos vaizduotę bei aistrą, su kuria ji sukūrė šią kolekciją“, – viešame pareiškime sako Madonna.

„Madonna yra viena iš tikrųjų „Versace“ ikonų. Be galo džiaugiuosi, kad mano draugė ir įtakingiausia bei kryptingiausia pasaulio atlikėja yra „Versace“ pavasario kolekcijos veidas“, – kalbėjo dizainerė Donatella Versace.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Playtime 2024“ – jau rugsėjį Kauną sudrebins didžiausias Lietuvoje kompiuterinių žaidimų festivalis
Reklama
Kaip sutaupyti įsirengiant automatinę laistymo sistemą?
Reklama
Testas apie vėjo elektrines: ką žinote apie elektros gamybą iš vėjo?
Reklama
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną
Užsisakykite 15min naujienlaiškius