-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Agnė Zuokienė ginasi: „United Colors of Benetton“ Vilniuje pirkėjų neapgaudinėja

Vilniaus „Akropolyje“ esančioje „United Colors of Benetton“ parduotuvėje kelnes pirkęs klientas feisbuke išplatino vaizdo įrašą, atskleidžiantį, kaip galimai apgaudinėjami nuolaidomis tikintys pirkėjai. Klientas iš pradžių galvojo, kad kelnes įsigijo su 20 proc. nuolaida, tačiau dabar mano, kad iš tiesų sumokėjo net brangiau, nei buvo pradinė prekės kaina prieš išpardavimą.
Agnė Zuokienė
Agnė Zuokienė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Kelnes pirkęs parduotuvės klientas vaizdo įrašą išplatino „Facebook“ tinkle. Vyras parodo žiūrovams kelnių etiketę, ant kurios pažymėta, jog prekei taikoma 20 procentų nuolaida, taip pat mokėjimo kvitą. 

Ant etiketės užklijuota etiketė rodo, kad pradinė kelnių kaina be nuolaidos siekė 24,95 Eur. Už kelnes „su 20 % nuolaida“ jis sumokėjo 19,96 Eur.

Viskas atrodytų puiku. Tačiau vaizdo siužete klientas parodo, kad tokia kaina – 24,95 Eur – užklijuota ant prieš tai buvusios kitos kainos – 19,95 Eur. Vyras daro prielaidą, kad ši, mažesnė, ant etiketės atspausdinta kaina ir buvo pirminė, tikroji. Tuo tarpu didesnė kaina užklijuota vėliau. 

„Tai yra pigiau negu dabar, su nuolaida“, – reziumuoja jis. 

Paskubėkite į Akropolio išpardavimus!!! Nerealios nuolaidos

Posted by Rytis Griežė on 2016 m. sausio 27 d.

Žmonės.lt susisiekė su bendrovės „BNA Ergo“, kuriai priklauso ši „United Colors of Benetton“ parduotuvė, vadove Agne Zuokiene. Ji patikino, kad tokie pirkėjų skundai viešumoje pasirodo ne pirmą kartą, tačiau atsakymas visiems vienodas. 

„To vaizdo įrašo nemačiau, tačiau spėju, kad problema ta pati, apie kurią jau buvo kalbėta anksčiau. Yra toks dalykas kaip rekomenduojamos kainos ir pardavimo kainos. Manau, visos parduotuvės paiso rekomenduojamų kainų, bet kiekvienoje rinkoje kainos skirtingos“, – kalbėjo A.Zuokienė.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Agnė Zuokienė
Agnė Zuokienė

Ji sako, kad vaizdo įrašą išplatinusio kliento niekas nebandė apgauti.

„Ant etiketės turėtų būti parašyta „suggested price“ (liet. „siūloma kaina“). Ant jos niekada nebūna rašoma pardavimo kaina. Tai tikrai nėra bandymas apgauti. Kiekviena įmonė turi savo pardavimų politiką... Tai, kas parašyta ant etiketės, yra rekomenduojama kaina.

Mes visad stengiamės tos rekomenduojamos kainos ir laikytis, tačiau pas mus yra ir mažesnių, ir didesnių už rekomenduojamą kainų. Jeigu pasižiūrėtumėte, kokios yra kitų žinomų parduotuvių prekių kainos užsienyje ir Lietuvoje, pamatytumėte, kaip jos skiriasi. Kartais jos skiriasi net 20 ar 30 procentų“, – sako A.Zuokienė.

Verslininkė pabrėžė, kad taikyti gamintojo siūlomą kainą prekeiviams draudžia pati Konkurencijos taryba, taigi ant etiketės atspausdintos kainos visada turi būti keičiamos. 

Kaip jūs vertinate šią situaciją?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius