Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aisčio Mickevičiaus naujiena – tarptautinė kvepalų kūryba: Florencijoje pristatytas svarbus aromatas

Neseniai iš Florencijos sugrįžęs Aistis Mickevičius parodoje „Pitti Fragranze“ ne tik pristatė savo prekinio ženklo FUMparFUM naujienas. Šį kartą su dideliu nekantrumu jis laukė Vokietijos parfumerinei kompanijai Olfactive Pharmacy sukurto čiobrelių aromato Thymus įvertinimo.
Aistis Mickevičius
Aistis Mickevičius / Asmeninio archyvo nuotr.

„Kurti kitiems yra gerokai didesnis iššūkis, nei kurti savo prekiniam ženklui,“ – sako Aistis Mickevčius, kone metus kruopščiai ir skrupulingai dėliojęs aromatą vokiečių meninės parfumerijos prekiniam ženklui Olfactive Pharmacy, ką tik pristačiusiam jį „Pitti Fragranze“ parodoje Florencijoje. – „Tokiame kūrybiniame projekte turi atspėti ir išpildyti užsakovo lūkesčius, perprasti ne tik prekės ženklo filosofiją bet ir aromatinę stilistiką“.

Aistis Mickevičius prisimena, kad kai jis pirmą kartą susitiko su ponais Dubben‘ais, Olfactive Pharmacy įkūrėjais, aptarti būsimo kūrybinio sumanymo, jie išsikalbėjo, jog tipinis ir lietuviams puikiai pažįstamas vaistinis augalas yra čiobrelis. „Taip atsirado Thymus“, – sako Aistis. – „Čiobrelio tema nėra visai nauja mano kūryboje, nes kadaise buvau išleidęs aromatą „Innocent Thyme“ (šiuo metu jau nebegaminamą), bet čia reikėjo naujo sprendimo, kuris perteiktų užsakovų prekinio ženklo filosofiją ir neiškristų iš bendro konteksto. Todėl ėmiausi konstruoti čiobrelį, kuris mažiau primintų pievas, virtuvę ir gydomąsias arbatas, o labiau sodrią vaistinę tinktūrą ar karčiai salsvą biterio balzamą. Šis parfumerinis kūrinys tūrėtų būti išleistas dar šiemet ir, aš tikiuosi, kad jam puikiai seksis Olfactive Pharmacy aromatų lentynoje.“ Didelis Aisčio Mickevičiaus kūrybos įvertinimas yra tai, kad jo sukurtas Thyme aromatas Olfactive Pharmacy kolekcijoje papildė parfumerijos žvaigždės Marko Bakstono (Mark Buxton) sukurtus kvepalus.

Asmeninio archyvo nuotr./Aisčio Mickevičiaus kvepalų pristatymas
Asmeninio archyvo nuotr./Aisčio Mickevičiaus kvepalų pristatymas

Daryti taip, kaip niekas nedaro – tokia filosofija sekantis kvepalų menininkas Aistis Mickevičius tarptautinėje nišinės parfumerijos parodoje „Pitti Fragranze“ visuomet sulaukia didelio susidomėjimo. Ne išimtis buvo ir šįkart. „Pasitaiko taip, kad specialiai padegustuoti FUMparFUM kvepalų į mūsų stendą atsiunčiami būriai parfumerinių mokyklų studentų,“ – pasakoja Aistis Mickevičius. – „Tuo tarpu stendą lankantys potencialių užsakovų kompanijų atstovai atvirai dalinasi gavę ne vieną rekomendaciją, o kartais – net ir užduotį, susipažinti su FUMparFUM aromatais.“

Tarptautinėje meninės parfumerijos parodoje „Pitti Fragrance“ FUMparFUM prekinis ženklas dalyvavo jau trečią kartą. Daugelio parodos lankytojų – nišinių kvepalų žinovų, užsakovų ir entuziastų, akcentuojamas unikalus Aisčio Mickevičiaus kūrybos stilius, pasak paties autoriaus, yra rezultatas to, kad aromatus komponuoja jis pats, o ne trafaretiškai dirbančios kompanijos.

Santūrus minimalistinis pakuočių ir stendo dizainas parodose, kuriamas grafikos dizainerės Dovilės Džervutės Laurinkienės, Aisčio Mickevičiaus nuomone, padeda išsiskirti iš bendros tendencijos pritraukti lankytojų dėmesį viso ko gausa, kuri kartais pavirsta tiesiog... beskonybe.

Kalbėdamas apie šių metų parodos „Pitti Fragranze“ pastebėtas tendencijas ir FUMparFUM kūrybines naujienas, Aistis Mickevičius atkreipia dėmesį į alkoholines natas. „Šiais metais visi kalba apie alkoholinių natų tendenciją aromatuose (viskio, džino, konjako, absento),“ – pasakoja Aistis Mickevičius.– „Tai čia aš, apie tai nesusimąstydamas, ėmiau ir pataikiau į tendenciją su

naujuoju FUMparFUM aromatu „Peligroso“, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas šioje parodoje ir dabar laukia greito išleidimo“. Šio aromato kompozicijoje galima užuosti dūminio viskio ir džino niuansus.

„Peligroso“ (iš ispanų kalbos – „Pavojingas“) priešistorė įdomi tuo, jog šį aromatą Aistis Mickevičius sukūrė geros bičiulės rašytojos Jurgos Vilės audioknygos „Juoda ranka“ pristatymui. „Visi prisimename tas iš vaikystės užsilikusias siaubo istorijas, kuriomis dalindavomės norėdami pa(si)gąsdinti“, – sakė Aistis Mickevičius, kalbėdamas apie naujojo FUMparFUM aromato idėją. – „Apie tai pasakojau ir susidomėjusiems parodos lankytojams, kurie, savo ruožtu, aromate ieškojo siaubo, pavojaus užuominų. Meninė parfumerija tuo ir įdomi, kad gali ir geba perteikti įvairias temas, nuotaikas, idėjas.“

Kalbant apie kitus kūrybinius planus, Aistis Mickevičius prasitaria, kad ruduo atneš nemažai naujovių. „Vieną iš jų anonsuoju: pagaliau bus įgyvendintas sumanymas turėti pastovia fizinę olfaktorinę (uoslės) galeriją, kurioje bus rengiamos teminės olfaktorinio ir vizualinio meno parodos,“ – sako Aistis Mickevičius, dar labiau intriguodamas smalsiausius olfaktorinio meno gerbėjus Lietuvoje ir už jos ribų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius