Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atlikėjas L.Bartaška susidūrė su sukčiais: neteko banko sąskaitoje buvusių pinigų

Muzikantas Lukas Bartaška, šiuo metu viešintis Berlyne, nukentėjo nuo internetinių sukčių. Kelios akimirkos ir jo banko sąskaita buvo ištuštinta – neliko daugiau nei tūkstančio eurų. Savo istoriją paviešinęs Lukas teigia, kad nuo tokios situacijos niekas nėra apsaugotas.
Lukas Bartaška
Lukas Bartaška / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kaip portalui Žmonės.lt pasakoja L.Bartaška, vagystė įvyko jam viešint Berlyne. Atlikėjas teigia, kad besijungdamas prie savo internetinio banko paskyros, sulaukė jokio įtarimo nesukėlusios SMS žinutės.

„Taip jau sutapo, kad tuo metu, kai tikrinau, kiek banko sąskaitoje turiu pinigų, sulaukiau žinutės su nuoroda, kad neva reikia kažką sutvarkyti banko sistemoje. Tai, kadangi viskas vyko tuo pat metu, kai jungiausi prie banko, naiviai, nieko neįtardamas įkliuvau“, – portalui Žmonės.lt sako L.Bartaška.

Lukas dalijasi, kad paspaudus SMS žinute gautą nuorodą, ši nuvedė į banko, kuriame jis yra atsidaręs sąskaitą, puslapį.

„Paspaudžiau tą nuorodą ir ji mane nuvedė tiesiai į banką, kas man taip pat atrodė normalu, nes ten ir jungiausi. Aš patvirtinau savo duomenis, įvedęs prisijungimo kodą, asmens kodą, o tuomet, kaip ir įprasta, turėjau viską užtvirtinti „Smart ID“, programėle. Ten suvedžiau dar kelis kodus, kurių prašė... Taip išėjo, kad visą savo informaciją tiesiog atidaviau sukčiams“, – priduria jis.

L.Bartaška pasakoja, kad netrukus jis pastebėjo, jog iš jo banko sąskaitos dingsta pinigai. Muzikanto sąskaita buvo ištuštinta – jis prarado net 1200 eurų.

„Man buvo šokas, nes pinigai tirpo prieš mano akis... Draugas, pas kurį svečiavausi Berlyne, staigiai sureagavo ir iškart ėmėsi internete ieškoti informacijos, ką daryti tokiu atveju. Truputį atsipeikėjęs ir pats prisijungiau prie paieškų.“

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lukas Bartaška
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lukas Bartaška

Nieko nelaukęs L.Bartaška susisiekė su banko darbuotojais. „Banko darbuotoja greitai padėjo viską sutvarkyti. Teko ištrinti sąskaitą, „Smart ID“ paskyrą. Taip pat parašiau pareiškimą policijai“, – apie nemalonią situaciją portalui Žmonės.lt pasakoja Lukas ir priduria, kad kol kas pinigų atgauti nepavyko.

„Bet sakė, kad yra šansų, jog pavyks pinigus susigrąžinti, nes greitai sureagavau. Tačiau vėlgi garantijos nėra – procesas trunka apie mėnesį“, – sako Berlyne viešintis dainininkas. Jis atskleidžia, kad kelionei namo jam pinigų sutiko paskolinti draugai.

Savo istoriją paviešinti nusprendęs L.Bartaška viliasi, kad ši taps perspėjimu aplinkiniams. „Manau, kad bet kuriam žmogui galėjo atsitikti kažkas panašaus, tad norisi perspėti. Sakau, dar ir aplinkybės man taip sutapo, kad jungiausi kaip tik tuo metu prie savo banko“, – portalui Žmonės.lt sako L.Bartaška.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius