Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Dėl „Dainų dainos“ balsų skaičiavimo – įtarimai

Po LTV konkurso „Dainų daina“ pirmojo turo jau pasigirdo abejonių, ar rezultatai yra objektyvūs.
Sasha Son yra vienas realiausių pretendentų į projekto nugalėtojus.
Sasha Son yra vienas realiausių pretendentų į projekto nugalėtojus. / Irmanto Gelūno nuotr./15min

Pirmąjį turą praėjusį šeštadienį laimėjęs Sashos Son pseudonimu žinomas atlikėjas Dima Šavrovas neslepia džiaugsmo. Tačiau ne visiems atlikėjams pirmasis naujosios laidos turas paliko tik teigiamus įspūdžius. Kai kurie atlikėjai teigia, jog balsavimo sistema kelia abejonių, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

Laidoje rezultatai skaičiuojami ne pagal bendrą skambučių skaičių, o pagal balsus, skiriamus už balsavimą įvairiose šalies apskrityse. Pagal „Eurovizijos" balsavimo tvarką primenančią sistemą už daugiausia balsų buvo skiriama po 12, už mažiausią – nulį balų. Vėliau apskričių balsai buvo susumuoti. Taip gautas rezultatas neįtikino kai kurių dainininkų. „Mažesnėse apskrityse maksimaliam balų skaičiui gauti gal užtenka poros šimtų balsų, o didmiesčių apskrityse – poros tūkstančių. Kaip galima juos sulyginti?“ – stebėjosi muzikantai.

Aistros dėl rezultatų netilo ir pasibaigus transliacijai. LTV atstovai net pažadėjo išplatinti tikslius telefonu skirtų balsų skaičius ir išsklaidyti abejones dėl į pusfinalį patekusių kūrinių.

Šio konkurso nugalėtojui bus pasiūlyta dalyvauti „Eurovizijos" konkurse. Tiesa, LRT vadovai iki šiol vis dar laužo galvą, ar mūsų šaliai nederėtų atsisakyti dalyvauti šiame brangiai kainuojančiame konkurse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje