-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

M.Tyla – apie sprendimą, ką kviesti ant M.A.M.A raudono kilimo: atskleidė, kaip atrenkami svečiai

M.A.M.A adovanojimai kasmet tampa kone laukiamiausia metų muzikos švente, ant kurios raudonojo kilimo nori sublizgėti būrys pramogų pasaulio atstovų. Vis dėlto, pasirodo, tai padaryti gali ne visi – M.A.M.A asociacijos pirmininkas Martynas Tyla papasakojo, kaip sudaromas kviestinių svečių sąrašas.
Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė
Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė / T.Biliūno ir E.Ovčarenko BNS nuotr.

Apie tai, kas įprastam žiūrovui lieka nematoma, M.Tyla prabilo „Žinių radijo“ laidoje „Persona grata“. M.A.M.A apdovanojimų organizatorius pasakojo, kad patekti ant raudonojo kilimo galima ne tik sulaukus rengėjų kvietimo – tai galima padaryti įsigijus bilietą.

„Žmonės gali ir nusipirkti bilietą, yra tam tikras VIP bilietų skaičius, kurį mes parduodame, juk tą patį galite padaryti ir „Grammy“ apdovanojimuose“, – laidoje kalbėjo pašnekovas.

Tiesa, M.Tyla pridūrė, kad ant raudonojo kilimo norinčios pozuoti garsenybės kvietimus į muzikos apdovanojimus gauna ne atsitiktiniu būdu.

„Sąrašas žmonių, kuriuo mes kviečiame, yra savotiškas medijos ir viešosios erdvės veidrodis. Mes įvertiname kviečiamo žmogaus poveiksmį po apdovanojimų. Tu įvertini, kokią sklaidą žmogus duos praėjus apdovanojimams. Kuomet ant raudonojo kilimo žurnalistai kalbina pašnekovus, jie pasiteirauja, ką žmogus palaiko, jie įvardina atlikėjus, o tai ir yra savotiška atlikėjo reklama. Tai – muzikos sklaida“, – „Žinių radijo“ laidoje kalbėjo jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius