„Pirmajame žurnalo numeryje, kaip įkvėpimo šaltinį madai ir verslui, pasirinkome teatrą“, – sako mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. Anot jos, naujajame žurnale informacija apie centrą, parduotuves ir restoranus bus pateikiama per išskirtinumo ir teatrališkumo prizmę: „Juk teatras – tai mada, o mada – tai teatras.“
Žurnale „MAGic“ siekiama giliau pažvelgti į madą ir estetiškos kasdienybės tradicijas, atskleisti verslo ir meno tarpusavio ryšį, akcentuoti centre įvykusį virsmą. Skaitytojai žurnale ras ne tik interviu su garsių prekių ženklų atstovais, šių prekių ženklų istorijas, naujausias tendencijas, bet ir jaukių pokalbių su teatro žvaigždėmis: „Menų spaustuvės“ direktoriumi Audroniu Imbrasu, „Keistuolių teatro“ vadovu Aidu Giniočiu bei drabužių dizainere Agne Kuzmickaite, kuriančia ir teatro kostiumus. Originaliose fotosesijose skaitytojai atpažins Gyčio Ivanausko teatro, „Cezario grupės“, „Menų spaustuvės“ bei „Keistuolių teatro“ aktorių veidus.
Kuriant žurnalą „MAGic“, „Europa“ bendradarbiavo su reklamos agentūra „Black Swan Brands“. Fotografė – Oksana Točickaja, tekstų autoriai Dovydas Kiauleikis, Odeta Karoblytė, Greta Milašienė.
Leidėjų teigimu, 20 tūkst. tiražu leidžiamas ir nemokamai platinamas žurnalas „MAGic“ orientuojasi į smalsų, kūrybingą, išsilavinusį skaitytoją, kuriam svarbus jo įvaizdis.