Milita Daikerytė su sese atostogavo Balyje: „Realybė čia visai kitokia nei socialiniuose tinkluose“

Vizažo meistrė Milita Daikerytė (21) su seserimi Silvija Daikeryte besibaigiant 2018-iesiems nusprendė susikrauti lagaminus ir išvykti atostogų į Balį. Ir egzotiškoji sala jas tiesiog pakerėjo – parsivežė kalnus įspūdžių, patyrė pirmų kartų, o svarbiausia, turėjo progą puikiai praleisti laiką geriausioje viena kitos kompanijoje.
Milita Daikerytė
Milita Daikerytė / Asmeninio albumo nuotr.

Militai mintis apie tolimą kelionę kirbėti pradėjo dar gerokai prieš metus. Kadangi ji šiemet rimtai galvoja apie studijas, 2018-ųjų ruduo buvo paskutinis, kai ji laisvai ir be jokių rūpesčių galėjo leistis į ilgas atostogas.

„Pirmasis mano planas buvo beveik mėnesiui vienai vykti į Indiją, tačiau atsiradus galimybei pasirinkau keliauti ne viena ir tam Indonezija pasirodė įdomesnis pasirinkimas!“ – 15min pasakojo pirmą kartą taip toli nuo namų išvykusi Milita Daikerytė.

Kompaniją Militai kelionėje palaikė jos sesuo Silvija, su kuria vizažo meistrė sako turinti ypatingą ryšį.

„Seserimi man yra geriausia kelionių kompanionė! Labai džiaugiuosi atsiradus galimybei pabūti kartu, o ypač keliauti. Kaip gera, kai geriausias gyvenime istorijas kuriame kartu! Juk esame sesės – visą laiką būsime šalia viena kitos. Tiesą sakant, jeigu Silvija vykti į kelionę su manimi negali – kartais net mieliau vykstu viena nei su draugėmis ar kompanija“, – prisipažino ji.

Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė ir Silvija Daikerytė

Mergina neslepia, jųdviejų kelionėse pasitaiko visokiausių akimirkų – skirtingi charakteriai – skirtingi ir norai.

„Neretai tenka abiem pakovoti su savo asmeniniais principais ar interesais, kad rastumėm kompromisą, tačiau tai tik dar labiau sutvirtina mūsų ryšį. Kiekvienų atostogų metu bent kartą padėkojame viena kitai už supratingumą ir galimybę būti kartu. Kita vertus, abi esame gana savarankiškos, tad jei jaučiame poreikį, galime leisti laiką atskirai net ir kelionės metu, juk nesame viena prie kitos pririštos, neprivalome būti visada kartu. Tačiau taip retai būna“, – pasakojo M.Daikerytė.

Patarimus kelionei susirinko iš klientų

Milita ir Silvija į atostogas leidosi ekspromtu – iš anksto, dar būdamos Lietuvoje, susiplanavo tik viešbučius ir skrydžius. O į laukiančius nuotykius nėrė stačia galva – kas jų kelyje pasitaikė, tą ir išbandė.

„Kadangi dirbu su žmonėmis, o šiuo metu tikrai yra nemažai buvusių Balyje – prisirinkau rekomendacijų iš jų ir draugų. Visa kita suplanavome labai greitai, pačios. Turėjome numačiusios biudžetą, kiek norime skirti skrydžiui ir apgyvendinimui, tad planas buvo labai racionalus ir apgalvotas“, – pasakojo ji.

Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė

Merginos iš karto buvo sutarusios dėl vieno dalyko – kuo daugiau apkeliauti, kad per pirmą viešnagę apie salą susidarytų kuo pilnesnį įspūdį.

„Keitėme vietas kas keletą dienų, kad pamatytumėme visko po truputį. Pradėjome nuo vakarinės pusės Canggu kaimelio – čia daugiausia veiksmo, didelių bangų, paplūdimių, turistų. Vėliau persikėlėme į džiungles – Ubudo miestelį, aplink kurį daugiausia „must see“ vietovių, kurių būtų nuodėmė nepamatyti.

Tuomet plaukėme į mažą salelę Nusa Lambogan, o paskutines naktis praleidome pietinėje Balio dalyje – Uluvatu. Didžiąją atostogų dalį tiesiog mėgavomės dabartimi, nieko neplanavome, viskas dėliojosi spontaniškai“, – vardijo ji.

Asmeninio albumo nuotr./Militos Daikerytės įspūdžiai iš Balio

Susidūrė su pikta beždžione

Atvykusios į džiungles, kur norėjo susipažinti su čia gyvenančiomis beždžionėmis, merginos liko ne juokais išsigandusios.

„Prieš čia vykdamos nuomonių apie šią vietą girdėjome dvejopų – keletas bičiulių perspėjo, kad beždžionės kandžiojasi, yra agresyvios ir geriau ten neiti, tačiau mes iš kelionės „išspaudėme“ tikrai maksimumą ir priėmėme visus įmanomus iššūkius“, – juokėsi ji.

Asmeninio albumo nuotr./Militos Daikerytės įspūdžiai iš Balio

Militai teko savu kailiu įsitikinti šiais bičiulių perspėjimais... „Vaizdo įraše užfiksuotas įvykis, kur „susipykome“ su beždžionėle. Tai iš pradžių atrodė labai smagu, bet vėliau reikalai pasisuko netikėta linkme. Pirmiausia beždžionė ypač susidomėjo mano apyrankėmis, vėliau jai pasidarė labai įdomu, kas po mano palaidine, o tada pamačiau ir jos aštriuosius dantukus...“ – prisimena ji.

Žiūrėkite Militos susidūrimą su beždžione:

Pažino ir kitą Balio pusę

Kaip sako Milita, su sese jos norėjo išvysti visas Balio puses – tą padaryti ir pavyko. O tuomet jos suprato, kad visgi ši sala nėra tokia, kokią dažniausiai ją piešia turistai socialiniuose tinkluose. Čia vietinių gyvenime gausu ir problemų.

„Yra du variantai – arba Balyje mėgautis šiluma ir puikiu maistu turistų pamėgtose vietelėse, arba pamatyti realybę. Drįstu abejoti, ar turistams patinka tikrasis Balis. Manau, daugeliui patinka paveiksliukas, kuris nupieštas atvykusių.

Realybė – vienas didelis šiukšlynas… Daug purvo, skurdo, ligų… Žmonės būna paslaugūs tik iki tol, kol jiems tai naudinga“, – tikino ji.

O vietinių gaminamas maistas pasitikėjimo taip pat nekėlė. „Vietinė virtuvė – tai gatvėse parduodamas sename aliejuje „išmirkytas“ maistas, kurį paragavus tektų ilgai spėlioti, ką suvalgei… Žinoma, šalis labai turtinga vaisių, augalų, tačiau ties tuo ir apsistočiau. Deja, gyvulinės kilmės produktų šiuose kraštuose nerekomenduočiau. Higienos standartai čia labai žemi, jeigu jie apskritai yra…“ – atvirai rėžė ji.

Asmeninio albumo nuotr./Monika Kriščiūnienė, Milita Daikerytė, Silvija Daikerytė

Daug pirmų kartų

Kaip sakoma, gyvas esi tol, kol dar patiri pirmų kartų. O merginoms šioje kelionėje tokių nuotykių pasitaikė, ir ne vienas.

„Žinoma, didžiausią įspūdį palieka ekstremalios ir labiausiai šokiruojančios situacijos. Labiausiai įsiminė, manau, pirmasis gyvenime patirtas žemės drebėjimas. Tuo metu lankėmės mažoje salelėje, kur, pasirodo, drebėjimas jautėsi dar stipriau nei pačiame Balyje. Pirmiausiai gąsdinančiai didelės bangos, kurias girdėjome net pro namelio langą, o vėliau jau šokome iš lovų... Viskas baigėsi laimingai, dabar tik šypseną kelia faktas, kad su sese po tiek metų vėl miegojome susikibusios rankomis“, – šypsojosi ji.

Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė

Kiti pirmieji kartai buvo kur kas malonesni: „Šokau nuo 10 metrų uolos į jūrą! Seniai jaučiau tokią stiprią energiją visame kūne! Wow“, – džiaugėsi ji.

Milita Daikerytė Balyje taip pat išbandė banglenčių sportą – dabar sako, ant lentos neatsisakys lipti ir kitose kelionėse.

„Nors man sportas jūroje atrodo vienas pavojingiausių, šiai pagundai neatsispyriau stebėdama azartiškus banglentininkus iš kranto pusės…“ – 15min kalbėjo M.Daikerytė.