Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Nuotakų įvaizdžio kūrėjos iš Lietuvos sudomino populiarų amerikiečių žurnalą

Lietuviškas prekės ženklas „Virgo“ sudomino amerikiečius: apie nuotakų įvaizdžio kūrėjus parašė populiarus Jungtinių Amerikos Valstijų mados žurnalas „Ellegant Magazine“.
Milda Štakėnaitė
Milda Štakėnaitė / Evamark.lt nuotr.
Temos: 2 Santuoka Mada

Prekės ženko įkūrėjos nė negalėjo tikėtis, kad vos dvejus metus besirūpinanti nuotakų puošyba taip greitai sulauks sėkmės: amerikiečių žurnalas „Ellegant Magazine“ nuolat pasakoja savo skaitytojams apie talentus iš viso pasaulio, o šįkart jo puslapiuose užrašytas ir Lietuvos vardas. 

„Virgo“ – pirmieji lietuviai vestuvinių suknelių kūrėjai, sudominę šio už Atlanto populiaraus žurnalo kūrėjus. Tiesa, į žurnalo atstovus kūrėjos kreipėsi pačios, ir sulaukė užsieniečių atsakymo.

„Tai amerikiečių leidinys,  labai populiarus. Jis suburia talentus iš viso pasaulio, informaciją apie geriausius spausdina savo žurnale. Taip jie padeda žmonėms išgarsėti ir pasiekti savo tikslų. Gavome rekomendacijas ir patys kreipėmės į žurnalą. Labai nustebome, kai sulaukėme atsakymo“, – pasakoja S.Paulauskaitė. 

„Ellegant Magazine“ išspausdino ne tik pasakojimą apie „Virgo“, bet ir parodė skaitytojams naujausius kūrėjų darbus – fotosesiją su vestuvines sukneles demonstruojančia Milda Štakėnaite.

Šią fotosesiją prieš metus suorganizavo pačios „Virgo“ atstovės – taip pažymėjo vienerius prekės ženklo gyvavimo metus. M.Štakėnaitę pozuoti pakvietė ne be reikalo: „Ji – labai šarminga moteris, puikiai atspindinti mūsų prekės ženklą. Nebanali, neišsišokanti.“

Evamark.lt nuotr./„Virgo“ vestuvinė suknelė
Evamark.lt nuotr./„Virgo“ vestuvinė suknelė

Kaip kūrėjoms patinka bendradarbiavimo su „Ellegant Magazine“ rezultatai? „Rezultatas mums labai mielas. Tai – didelis pasiekimas, ypač dirbant tik antrus metus. Esame paprastos moterys, kuriančios ir dirbančios nuotakoms. Mes norime, kad lietuvos moterys  žinotų apie mūsų prekės ženklą,  sukneles,  bet ne apie mus pačias“, – sakė S.Paulauskaitė.

Kūryboje vengia pompastikos

Šiuo metu lietuvės dirba trise – dizainerė, taip pat siuvėja ir stilistė, pasirūpinanti prie altoriaus žengiančių merginų šukuosena, makiažu, reikiamomis detalėmis. 

„Mūsų klientės yra įtakingos moterys – medikės, politikės, išsilavinusios ir protingos”, – džiaugiasi S.Paulauskaitė.

Apie pačios įkurtą prekės ženklą ji pasakoja štai ką: „Ivertus iš lotynų kalbos „virgo“ reiškia tyrumą, grynumą. Daugelyje kitų kalbų ši tarptautinę prasmę turinti žodžio šaknis įkūnija nekaltos mergelės apvaizdą ir nupiešia jos tyrą siluetą. Tad jau pagal mūsų pavadinimą galima nuspėti, kad mūsų nuotakos tyros, lengvos, romantiškos, kurdamos vengiame pompastikos. Mūsų tikslas  gaminio kokybė ir, svarbiausia, nuotakos patogumas. Vestuvių dieną nuotaka turi jaustis patogiai, o suknelė jos, kaip asmenybės, užgožti neturėtų.“

Evamark.lt nuotr./„Virgo“ vestuvinė suknelė
Evamark.lt nuotr./„Virgo“ vestuvinė suknelė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius