-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 06 06

Jei svajojate būti „influenceriu“: jų istorija, šlovės kaina ir kuo čia dėtas Kalėdų Senelis

Pasak 2022-ųjų „HigherVisibility“ apklausos, vienas iš keturių Z kartos jaunuolių Amerikoje norėtų tapti nuomonės formuotoju socialinių tinklų platformose. Respondentai spėjo, kad vidutinis populiarus turinio kūrėjas turėtų uždirbti tarp 75-100 tūkst. dolerių per metus, be to, dar gauna nemokamų produktų ir prekių, tokių kaip garsių prekės ženklų rūbai ir naujausios technologijos.
Kalėdų senelis „Coca-cola“ reklamoje, Kardashian šeima, Lily Langtry
Kalėdų senelis „Coca-cola“ reklamoje, Kardashian šeima, Lily Langtry / Vida Press ir Scanpix nuotr.

Garsiausi ir daugiausiai įtakos turintys žmonės gali gauti iki kelių milijonų dolerių už vieną įrašą. Vienas iš penkių respondentų mestų dabartinį darbą, kad taptų nuomonės formuotoju, tuo tarpu 12 proc. mestų universitetą, jei gautų galimybę susikurti karjerą socialiniuose tinkluose. 16 proc. susimokėtų už galimybę tapti nuomonės formuotojais – tai jie mato kaip gerą investiciją į ateitį ir potencialią karjerą. Visgi, kokia yra socialinių tinklų šlovės kaina?

Ar Kalėdų Senelis buvo pirmasis žinomas nuomonės formuotojas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius