15min be reklamos
2009 12 18, 06:10

Madonna virto namų šeimininke

Madonna garsėja griežta makrobiotine dieta. Kalbama, kad per jos namų slenkstį negalima įnešti pieno, cukraus ar dešrelių, tačiau naujausioje „Dolce & Gabbana“ reklamos kampanijoje popkaralienė virto makaronus mėgstančia namų šeimininke.
Madonna
Madonna / „Scanpix“ nuotr.

Dailymail.co.uk žurnalistai šmaikštauja, kad Madonna, nors ir garsėja tironišku elgesiu, yra kur kas nuolaidesnė rinkdamasi, ką vaidinti pačiai. Viena garsiausių pasaulio moterų nustebino naujoje kampanijoje neįtikėtina metamorfoze – nuotraukose ji plauna indus, ruošia maistą ir net įmerkusi rankas į makaronų dubenį juos traukia ir valgo.

„Dolce & Gabbana“ reklamuoti skirtose nuotraukose stengtasi sukurti netikėtumo efektą – atlikėja tarsi nepozuoja, yra pagauta kasdieniškose situacijose. Ji sėdi išsižiojusi, kalba per petį ar įsistebeilijusi žiūri į tariamą pašnekovą. Nuotraukos bus išspausdintos itališkame žurnale „Vanity Fair“, kuriame bus pristatomos garsių mados namų 2010-ųjų  pavasario ir vasaros kolekcijos.

Leidinyje cituojamas garsus dizaineris Stefano Gabbana, kuris tikina, kad nuotraukose neparodoma nieko nuostabaus – Madonna iš tiesų namuose plauna indus. Pasak jo, fotosesiją įkvėpė naujasis Italijos kinas, o popkaralienė įkūniją svajonių namų šeimininkę.

„Be abejonės, ji yra labai praktiška moteris. Žinoma, ji gali sau tai leisti. Beje, jai labai patiko kolekcija, juolab kad jai prie širdies italų kinas“, – sakė S.Gabbana.

Naujos fotosesijos nuotraukų rasite čia.

Ši „namų šeimininkės“ fotosesija gerokai skiriasi nuo provokuojamų ir itin seksualių kadrų, kuriems pozavo Madonna reklamuodama „Louis Vuitton“. Anksčiau jau rašėme, kad mados pasaulio gigantai atsisakė atlikėjos paslaugų ir reklamai nusisamdė jauną manekenę 25-erių Larą Stone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką