Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Naujas „Chanel“ veidas – Marilyn Monroe

Marilyn Monroe ir po mirties reklamuoja prabangius kvepalus „Chanel No. 5“.
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe / „Scanpix“ nuotr.

Ekrano legenda, kuri, kaip žinia, šiuos kvepalus vadino savo mėgstamiausiais, vadovavimą jų reklamai perima po tokių šio prekės ženklo ambasadorių kaip Carole Bouquet, Nicole Kidman ir Bradas Pittas, kuris pasirodė naujausiojoje „No. 5“ reklamos kampanijoje.

Dabar estafetę iš B.Pitto perima M.Monroe – „Chanel“ bosai parengė naują reklamą su anksčiau neskelbtomis aktorės nuotraukomis ir negirdėtu garso įrašu, kuriame ji aiškina savo garsiąją frazę apie tai, kad lovoje nevilki nieko, tik lašelį „Chanel No. 5“.

Filmuke „Marilyn and No. 5“ ji sako: „Jie uždavinėja tau tokius klausimus kaip ... „Ką vilkite lovoje? Pižamos viršutinę dalį?“ ... „Kokius nors naktinius?„ Tad aš pasakiau „Chanel No. 5“, nes tai – tiesa!“

VIDEO: Marilyn and N°5 - Inside CHANEL

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius