2 už 1 kainą. Vieną prenumeratą perkate, antrą dovanojate!
Prenumeruoti

Vertintojai pasmerkė Madonną

Kai buvo paviešintos nuotraukos, kuriose 50-metė Madonna reklamuoja naująją „Louis Vuitton“ kolekciją, dainininkė sulaukė nepasitenkinimo bangos. Žvaigždė savo pozomis nenudžiugino net visko mačiusių muzikos gerbėjų ir žiniasklaidos.
Madonna
Madonna / „Scanpix“ nuotr.

„Ponios ir ponai, laikykitės – tai pirmoji Madonnos tarpukojo nuotrauka 2009-aisiais. Vargu ar kas galės peržiūrėti šias nuotraukas nepagalvojęs „sužerk kojas, močiute!“ – tokiais kandžiais pasakymais reklamos kampanijos nuotraukas pasitiko britų bulvarinė spauda.

„Mardžė užsitempė savo senas tinklines kojines ir įkūnijo „Louis Vuitton“ kūrybos direktoriaus Marco Jacobso fantazijas“, – negailestingą kritiką žėrė naujienų portalai. Tiesa, britų žurnalistai apgailestavo, kad ši kritika pačios garsenybės nepasieks, nes Madonna yra žymi savo „laikraščių boikotu“ – namuose pati neskaito laikraščių ir neleidžia kitiems.

„Madonnos nuotraukos „Louis Vuitton advertising“ reklamos kampanijai panašesnės į tas, skirtas vyrų žurnalams, o ne aukštosios mados pasauliui“, – rašo dailymail.co.uk. Naujienų portale taip pat šmaikštaujama, kad per Kalėdas atrodžiusi išblyškusi ir nelaiminga atlikėja dabar gali džiaugtis gavusi gerą dovaną – nepriekaištingus patobulinimus fotošopu. Tvirtinama, kad už šias nuotraukas Madonnai buvo sumokėta apie 24,3 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų implantacija: ar verta investuoti į savo šypseną?
Reklama
„FreeBuds Pro 3“ – geriausios belaidės ausinės „Huawei“ istorijoje
Reklama
Tūkstančiai valandų, skirtų mokymuisi: IKEA dalinasi, kiek kainuoja darbuotojų augimas
Reklama
Keliautojas ekstremalas Karolis Mieliauskas: ekspedicijose kas nors iš komandos narių visuomet peršąla ar kokia infekcija užsikrečia, o aš vis „išsisuku“
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką