Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

M.Samuitis ir R.Šaučikovas pristatė naują savo ginklą, greitesnį už „Mitsubishi Evo IX“

Ketvirtadienį Vilniaus „Škoda“ centre rinkosi apie ralį rašanti žiniasklaida – tituluoti lenktynininkai Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas pristatė savo naują lenktynių automobilį „Škoda Fabia R5“ - naujausią FIA homologuotą (patvirtintą) tarptautinės klasės automobilį. Lietuvos lenktynininkams šis automobilis pagamintas labai operatyviai, be eilės.
Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas
Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Rimo Martin Sport“ komandai atstovaujantys Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas neslėpė, kad jų noras – varžytis kaimyninių šalių čempionatuose, o vasarą galbūt išbandyti jėgas ir WRC etape Lenkijoje. Tačiau šį galimą startą vyrai kol kas vadina vieša paslaptimi, nes neturi biudžeto. Vien atsarginių dalių arsenalas kainuotų apie 45 tūkst. eurų, neskaičiuojant išlaidų padangoms, komandos išlaikymui, logistikai, degalams.

Todėl kol kas Martynas su Ramūnu planuoja pasitreniruoti Suomijoje, paskui „apšilti kojas“ Kurzemės ralyje. Gegužę jie startuos Talsi ralyje, kur vyks ir Lietuvos ralio čempionato pirmas etapas (nes „Halls Winter Rally“ buvo atidėtas kitiems metams). 

Iš viso supergreitu „Škoda Fabia R5“ lenktynininkai startuos šešiuose Lietuvos ralio čempionato etapuose. Nebent estai sutartų papildomą etapą visų Baltijos šalių ralistams surengti Voru apylinkėse rugpjūtį vietoje atidėto žiemos etapo.

„Tikimės sugrįžti ir į Europos Ralio Čempionatą, kurio dvejuose etapuose jau dalyvavome 2013 metais“, – pasakojo M.Samuitis.

Kuris greitesnis: „Škoda Fabia R5“ ar „Mitsubishi Evo IX“

Martynas ir Ramūnas noriai dalijosi įspūdžiais apie savo naują „bolidą“. Pirmas pastebėjimas, kad R5 gerokai tylesnė už S2000. Jei anksčiau, važiuojant 8000 aps.min., vyrai negalėdavo susišnekėti (Martynas nieko negirdėdavo, o Ramūnas prarėkdavo balsą), tai dabar šios problemos neliko.

Kitas svarbus dalykas – trauka ir patogumas. Martynas prisiminė, kad, vairuodamas S2000 „daugiau dirbdavo“, o dabar automobilis valdomas žymiai lengviau.

VIDEO: „Škoda Fabia R5“ ralio automobilio pristatymas

Beje, lyginant su „Mitsubishi Evo“, svarbu ne tik garsas. R5 – žymiai lengviau prižiūrėti. Netgi po greičio ruožo patys lenktynininkai gali lengvai diagnozuoti daviklio gedimą ir jį pakeisti be technikų pagalbos.

Martynas pasakojo, kad dėl mažesnio variklio garso jam iš pradžių susidarė įspūdis, kad R5 traukia blogiau nei Evo IX. Tačiau, išbandę abu automobilius „Halls Winter Rally“ treniruotėse, lenktynininkai pajuto skirtumą: „Škoda Fabia R5“ ne tik greitesnė, bet ir kone dvigubai greičiau stoja. Juk ji lengvesnė visais 250 kg! 

Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo duetas 

Martynas ir Ramūnas – Lietuvos ralio čempionai (2010 m.), Šiaurės Europos čempionai (2013 m.), Latvijos vicečempionai (2014 m.).

Per pastaruosius penkerius metus būtent M.Samuičio ir R.Šaučikovo komanda buvo pirmoji pradėjusi važiuoti su Lietuvoje nematytais, tarptautinių „R4“, „S2000“, o dabar ir „R5“ klasių automobiliais.

Apie sportinę „Škodą“

Profesionalų prognozuojama, jog būtent „Škoda“ turėtų būti populiariausias gamintojas tarp Europos ralio komandų. Įvertinę anksčiau gaminto „Škoda Fabia S2000“ šlovę, šiuo metu daug sportininkų renkasi būtent „Škoda“ automobilius. Jų sėkmę pranašauja ir didelis užsakymų kiekis: „S2000“ modelio automobilių per aštuonerius metus „Škoda Motorsport“ iš viso pagamino netoli šimto automobilių, o „Škoda Fabia R5“ jau vien per pirmus 9 gamybos mėnesius pagamino 50, o dar beveik dvigubai tiek jau užsakyta pagaminti per 2016-tus.

„Škoda Fabia R5“ parametrai:

  • ilgis – 3994 mm,
  • plotis – 1820 mm,
  • svoris – 1230 kg,
  • kuro bakas – 82,5 kg,
  • kuro suvartojimas – 70 l/100 km,
  • variklis – 1620 kub.cm., keturi cilindrai, tiesioginis įpurškimas,
  • galia – 278 AG, 420 Nm,
  • maksimalus greitis – 190 km/val.,
  • kaina – 180 – 230 tūkst. Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius