Kova dėl nugalėtojų titulo buvo išties atkakli. Ir nors M.Samsonas su M.Varža laimėjo visus greičio ruožus, tačiau vienu metu ekipažas buvo nublokštas į dvidešimtą lentelės vietą.
Taip nutiko todėl, kad duetas viena minute per anksti atvyko į laiko kontrolės punktą ir užsidirbo vienos minutės baudą. Po tokios grubios klaidos jau lenktynių pradžioje lietuviai turėjo spręsti dilemą, kaip ištirpdyti tas nelemtas sekundes.
Tačiau M.Samsonas ir M.Varža rankų per anksti nenuleido ir po šešių pirmosios dienos greičio ruožų užkopė iki šeštosios vietos.
Išaušus kitai dienai ekipažas vėl rodė geriausius rezultatus viename po kito greičio ruože. Po aštuonių greičio ruožų duetas sugrįžo į greičiausiųjų trejetuką, iš kurio išstūmė itin stabiliai važiavusį Giedrių Notkų.
Po devynių greičio ruožų M.Samsonas ir M.Varža vis dar buvo treti, tačiau vis mažino atsilikimą nuo pirmaujančių duetų. Iki tol lyderio poziciją užėmęs buvo jaunasis suomis K.Rovanpera, o į antrą poziciją įšoko V.Švedas.
Tačiau dešimtame greičio ruože BMW M3X vairavęs M.Samsonas parodė dar didesnį tempą ir iki varžybų pabaigos likus vos vienam greičio ruožui jau buvo antras, už nugaros palikęs V.Švedą ir 7 sekundėmis atsilikdamas nuo lyderio.
Paskutinis greičio ruožas M.Samsonui ir M.Varžai buvo tarsi ėjimas „Va Bank“. Ekipažas tempą didino dar labiau ir rizika pasiteisino. Iki tol pirmavusį K.Rovanperą lietuviai paskutiniame greičio ruože aplenkė net 16 sek.
Tai reiškė, kad galutinėje rikiuotėje M.Samsonas ir M.Varža finišavo pirmoje vietoje. Jiems už nugaros liko 9 sek. per daugiau nei šimtą kilometrų greičio ruožų pralošęs K.Rovanpera ir 30 sek. atsilikęs V.Švedas su Ž.Sakalausku.
Ketvirtą vietą užėmė latvis Janis Vorobjovs, penktas finišavo G.Notkus.