„Europoje keliaujantiems asmenims ši padėtis kelia didžiulių sunkumų. Ji gali būti laikoma išimtine. Tačiau svarbu keleiviams priminti, kad šiomis aplinkybėmis lieka galioti ES oro keleivių
teisės“, – kalbėjo S.Kallasas.
Anot jo, keleiviai turi teisę gauti informaciją iš oro vežėjo, pvz., apie savo, kaip keleivio,
teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą; teisę būti aprūpintam gėrimais, maistu, prireikus ir nakvyne; teisę pasirinkti kompensaciją už bilietą ar alternatyvią kelionę į
kelionės tikslą.
Vis dėlto, pasak S.Kallaso, tokiomis išimtinėmis aplinkybėmis, kaip šios, keleiviai neturi teisės į papildomą finansinę kompensaciją, kurią jie gauna, kai skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl oro vežėjo kaltės.