Priklausomai nuo vilkikų poreikio vežėjai naujų mašinų gali įsigyti per 14–60 dienų, jei įmonėms pavyks sėkmingai išspręsti apyvartinių lėšų, būtinų turto atkūrimui finansuoti ir draudimo klausimams.
„Į mus jau kreipėsi keli vežėjai, norintys įsigyti vilkikų, kad turėtų jų tiek, kiek turėjo iki gaisro kelte. Jiems naujus vilkikus planuojame pristatyti nuo lapkričio vidurio“, – sakė „Volvo Lietuvos“ rinkodaros vadovas Laurynas Bričkus.
Tuo tarpu nenaujų vilkikų paklausa, anot jo, šiuo metu viršija pasiūlą, tačiau ieškoma būdų, kaip vežėjams padėti.
Laikinoji „SEB lizingo“ generalinė direktorė Jurgita Černeckienė nurodė, kad per kelte kilusį gaisrą sudegė 10 puspriekabių ir 6 vilkikai, priklausantys „SEB lizingui“. Šio turto vertė, preliminariais skaičiavimais, yra apie 3 mln. litų.
Per kelte kilusį gaisrą sudegė 10 puspriekabių ir 6 vilkikai, priklausantys „SEB lizingui“. Šio turto vertė, preliminariais skaičiavimais, yra apie 3 mln. litų. „Visas turtas yra apdraustas, šiuo metu iš draudimo bendrovės laukiame oficialaus pranešimo, jis kol kas neatsiųstas draudikams motyvuojant tuo, kad sudegęs turtas dar nėra inventorizuotas“, – sakė J.Černeckienė.
Sprendimų šioje situacijoje klientams teigė ieškantys ir „Swedbank“ bei „Nordea Finance Lithuania“ atstovai. Vienos iš draudimo įmonių „PZU Lietuva“ generalinis direktorius Sigitas Žutautas tvirtino, kad bendrovės valdyba nusprendė apmokėti laive nukentėjusių klientų, kurie bendrovėje buvo apsidraudę kasko draudimu, patirtą žalą.
„Antradienį susirinkome, analizavome savo taisykles ir atsakymas buvo labai paprastas: negalime turėti tokių taisyklių išimčių, kurios nedengia klientų naudos. Jei draudimo bendrovė yra, tai ji yra tam, kad draustų įvykius, ir šiuo atveju sakome, kad jei rinkoje įprasta, didžioji dalis draudžia, moka, tai ir mes mokame ir ateityje taisykles pakeičiame“, – teigė S.Žutautas.