Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nauja sutartis su „zuikių“ gaudytojais bus griežtesnė

Kontrolieriai
E.Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr. / Kontrolieriai
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prieš trejus metus viešojo transporto keleivių kontrolę Kauno autobusuose ir troleibusuose į savo rankas perėmusios saugos tarnybos „Argus“ kontrolieriai gali likti be darbo.

Rugsėjį baigiasi trejų metų sutartis, pagal kurią „Argus“ teikė viešojo transporto keleivių kontrolės paslaugą. Naujo konkurso sąlygas šiuo metu derinanti Kauno miesto savivaldybė ir savivaldybės valdomos įmonės „Kauno autobusai“ bei „Autrolis“ vadovai neslepia, kad nebuvo visiškai patenkinti „Argus“ kontrolierių darbu. Todėl naujajame keleivių kontrolės paslaugos pirkimo konkurse tikimasi sulaukti ne tik „Argus“, bet ir kitų įmonių pasiūlymų.

Griežtins reikalavimus

„Buvo visko. Turėjome ir piktų pokalbių, bet buvo ir kuo pasidžiaugti. Iš pradžių, pakeitus kontrolę, pajamos, gaunamos viešojo transporto įmonių, padidėjo 8 proc. Pats kontrolės principas yra geras. Tačiau sutartį su paslaugos tiekėjais ketiname griežtinti“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Mūsų pagrindinis tikslas – kad visi keleiviai turėtų bilietus, pažymėtus vienkartinius ar elektroninius, – sakė M.Grigelis.

Bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio teigimu, šiuo metu ruošiamos naujos sutarties sąlygos, todėl komentuoti būsimų detalių dar negalima. „Sudėtingiausia pamatuoti, kaip efektyviai atliekama keleivių kontrolė. Viena vertus, kuo mažiau keleivių važiuoja be bilietų, tuo, atrodytų, kontrolieriai dirba geriau. Tačiau kas geriau: kad nebūtų nė vieno keleivio be bilieto ar daugiau pagautų „zuikių“, kurie mokėtų baudas ir taip pildytų valstybės biudžetą? Labai geros formulės, kuriuos kontrolierių darbo aspektus skatinti, niekas nepasiūlė. Dabar deriname sumą, kurią mokėsime už kiekvieną autobuso ar troleibuso patikrinimą. Kita darbo užmokesčio dalis būtų už baudų išieškojimą. Mūsų pagrindinis tikslas – kad visi keleiviai turėtų bilietus“, – sakė „Kauno autobusai“ vadovas M.Grigelis.

Tektų atleisti 38 darbuotojus

Planuojama, kad konkursas keleivių kontrolės paslaugoms pirkti bus paskelbtas po kelių savaičių – rugsėjo pradžioje. Jame tikimasi sulaukti daugiau nei vieno kandidato. Pasak saugos tarnybos „Argus“ Kauno skyriaus vadovo Viliaudo Knivos, jei bendrovei nepavyktų laimėti konkurso, tektų atleisti 38 darbuotojus – Kauno autobusus ir troleibusus tikrinusius kontrolierius. „Kaip to reikalauja įstatymas, savo darbuotojus informavome, kad nuo rugsėjo 28 dienos jie gali būti atleisti. Pranešėme ir Kauno darbo biržai. Tačiau viliamės, kad prarasti darbuotojų neprireiks – dalyvausime keleivių kontrolės paslaugų pirkimo konkurse ir tikimės jį laimėti“, – sakė V.Kniva.

Bendrovės „Kauno autobusai“ vadovo M.Grigelio nuomone, saugos tarnyba „Argus“ turi pranašumų prieš konkurentus: „Įmonėms, kurios anksčiau neužsiėmė keleivių kontrole, tektų ne tik mokyti savo darbuotojus, bet ir pasirūpinti darbo priemonėmis, pavyzdžiui, automobiliais. Tai  papildomos išlaidos, kurios „Argus“, kaip turinčiai patirties šioje srityje, nebūtų reikalingos. Naudos ir sutarties pratęsimo su „Argus“ galėtume turėti ir mes, paslaugos pirkėjai. Mažai tikėtina, kad nauji rinkos dalyviai sutiktų dirbti už mažesnę sumą, o su „Argus“, kuriai nereikės papildomų investicijų technikai ir darbuotojams parengti, galbūt susiderėtume.“

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min