D.Kreivys prašė VAAT panaikinti kaip neteisėtą 2011 m. kovo 8 d. VTEK sprendimą, kuriuo nuspręsta, kad ūkio ministras D.Kreivys, pasirašęs 2010 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą „Dėl finansavimo projektams, siekiantiems gauti Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinę paramą pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir sanglaudos skatinimo veiksmų programą skyrimo“; nenusišalinęs nuo jo priėmimo, nustatytu laiku nepateikęs privačių interesų deklaracijos; netiksliai nurodęs deklaruotinus duomenis ir nenurodęs duomenų, dėl kurių galėjo kilti interesų konfliktas, pažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatas.
Pasak D.Kreivio, jo pasirašytas įsakymas nėra susijęs su jo ar jam artimų asmenų interesais. Pasirašydamas įsakymą jis nežinojęs, kad vienas iš rangos darbų viešojo pirkimo laimėtojų yra jo mamos įmonė. Be to, jis neturėjęs galimybės lemti sprendimo. D.Kreivys mano, kad VTEK sprendimas priimtas pažeidžiant nešališkumo, skaidrumo, nepriklausomumo principus, pagrįstas ne objektyviais duomenimis, bet žiniasklaidoje pasirodžiusių publikacijų prielaidomis. Kaip teigia pareiškėjas, Komisija, patirdama didelį politinį spaudimą, neturėjo galimybės tinkamai ir nešališkai įvertinti faktinių aplinkybių, todėl iš anksto išsprendusi klausimą jo nenaudai. Pareiškėjo manymu, pavėlavimas pateikti privačių interesų deklaraciją turėtų būti vertintinas kaip mažareikšmis, o papildyti privačių interesų deklaracijos jis neprivalėjęs, nes nebuvo nurodytinų asmenų, dėl kurių gali kilti interesų konfliktas.
VAAT, išnagrinėjęs administracinę bylą priėjo išvadą, kad VTEK sprendimas – teisėtas, pagrįstas ir jo naikinti nėra pagrindo. Teismo sprendime konstatuojama, kad pareiškėjas pažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo reikalavimus pavėluotai pateikęs privačių interesų deklaraciją; papildytoje privačių interesų deklaracijoje ir patikslintose deklaracijose netiksliai nurodęs deklaruotinus duomenis bei nenurodęs duomenų, dėl kurių galėjo kilti interesų konfliktas; nenusišalinęs nuo sprendimo priėmimo procedūros, neinformavęs ministro pirmininko apie galimą interesų konfliktą ir priėmęs 2010 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą dėl finansavimo skyrimo projektams, siekiantiems gauti Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinę paramą, kai vienas iš paramą pagal šį įsakymą gaunančių projektų rangovų yra įmonės, kurios akcininkė – pareiškėjo motina. Teismas atmetė kaip nepagrįstą ir pareiškėjo prašymą dėl kreipimosi į Konstitucinį Teismą.
Šis sprendimas per 14 dienų nuo jo paskelbimo gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.
Papildyta 12.34 val. D. Kreivys: „Jeigu prireiks, esu pasiryžęs eiti iki Europos Žmogaus Teisių Teismo“
D.Kreivys sako nesutinkantis su teismo sprendimu ir ketina skųsti jį aukštesnės instancijos teismui.
„Pasinaudosiu įstatymų numatyta teise ir kreipsiuosi į aukštesnės instancijos teismą. Jei prireiks, esu pasiryžęs eiti iki Europos Žmogaus Teisių Teismo“, – sakė D. Kreivys.