Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Paroda „Pelenė“ siūlo nepamiršti vaizduotės

Paroda „Pelenė“
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Paroda „Pelenė“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kovo 5–7 dienomis „Litexpo“ rūmuose vyksiančioje jau 17-toje tarptautinėje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2010“ bus akcentuojama, kad puoselėti grožį padeda ne tik žinios, naujausios technologijos, įvairūs kosmetikos produktai, bet ir vaizduotė. Tai pabrėžia ir parodos šūkis, skelbiantis, kad vaizduotė svarbiau už žinojimą.

„Kasmet grožio industrijos rinka profesionalėja, šioje srityje atsiranda daugybė naujų ir vis veiksmingesnių technologijų, prietaisų, produktų, todėl be specialių žinių tampa vis sunkiau rinktis. Jau ne pirmi metai parodoje mes akcentuodavome profesionalių žinių svarbą, o šiemet norime atkreipti dėmesį ir į individualumą bei vaizduotę. Juk be vaizduotės sunku sukurti kažką daugiau, nei įprastiniai grožio standartai, todėl siūlome specialistų žinias derinti su individualiu kūrybiškumu ir kiekvienam susirasti savo grožio formulę“, – sako parodų rūmų direktoriaus pavaduotoja Kristina Pladienė.

Tai, kad grožio industrijos rinka jau seniai perėjo iš mėgėjų į profesionalų rankas, ne pirmi metai pastebima ir parodoje „Pelenė“. Šiemet parodoje vėl vyrauja profesionali kosmetika ir paslaugos, ką bus galima rasti 23-uose stenduose. Ne mažiau populiari gydomoji kosmetika, kuri bus eksponuojama 22-uose parodos stenduose. Šioje srityje ypač akcentuojamas kosmetikos natūralumas ir ekologiškumas, nes tokių produktų vartotojų vis daugėja. Jie ieško odą tausojančios, iš kuo natūralesnių medžiagų pagamintos kosmetikos. Kosmetikos gamintojai, atsižvelgdami į šiuos poreikius, siūlo vis daugiau priemonių, kurių sudėtyje yra jūros gėrybių ir daržovių, maistinių aliejų bei kitų natūralių produktų.

Su grožio industrijos rinkoje ryškėjančiomis sveikatos, natūralumo ir ekologiškumo tendencijomis siejasi ir gausėjanti ajurvedinių, ekologiškų maisto papildų, arbatų, aliejų bei kitų sveikatinimo priemonių pasiūla parodoje.

Šiemet parodoje pastebima ir nauja tendencija – gausėja unikalioms jauninimo procedūroms skirtų aparatų pasiūla.

Specialistai siūlo ir vis daugiau senėjimą stabdančių novatoriškų kosmetikos produktų. Šiemet parodoje pastebima ir nauja tendencija – gausėja unikalioms jauninimo procedūroms skirtų aparatų pasiūla. Juos galima naudoti net namų sąlygomis ir sulaukti, anot specialistų, puikių rezultatų. Tai odos patempimui bei atnaujinimui, celiulito gydymui, riebalų apimčių mažinimui, nepageidaujamų plaukų, įvairių dėmių šalinimui ir kitokioms procedūroms skirti prietaisai. Kai kurias procedūras bus galima išbandyti ir parodoje, joms bus taikomos ir specialios ženklios nuolaidos.

Vėl gausiai bus eksponuojama dekoratyvinė kosmetika. Lankytojai parodoje taip pat ras juvelyrikos ir papuošalų, įvairiausių puošmenų, apatinio trikotažo, pėdkelnių ir blauzdinių, odos gaminių ir kt. Bus pristatytas ir naujas lietuviškas prekinis ženklas – „Small obsession“ – margintos pėdkelnės ir blauzdinės. Ši bendrovės „Brauklė“ produkcija jau buvo įvertinta mūsų šalies nacionaliniame inovacijų konkurse ir tapo inovatyvaus produkto kategorijos laimėtoja.

Tradiciškai parodos temų pristatymą papildys renginiai. Kovo 5 d. vyks 9-asis atviras Baltijos nagų dizaino čempionatas, o kovo 6 d. – 9-asis atviras Baltijos šalių kirpėjų ir makiažo specialistų čempionatas. Taip pat vyks seminarų ciklai kosmetologams ir kirpėjams. Šie renginiai taip pat akcentuos vaizduotės svarbą kuriant grožį. Nagų dizaino čempionatas vyks netgi pasakos „Alisa stabuklų šalyje“ motyvais.

Iš viso parodoje dalyvaus per 115 kompanijų iš 5 šalių, vyks 2 čempionatai ir 7 seminarai, mokymai, naujų produktų ir paslaugų pristatymai.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min