-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Provokuojančios knygos apie interneto iššūkius autorius apsilankys Lietuvoje

Pirmoji plačiajai visuomenei skirta knyga apie socialinių tinklų poveikį „Mano virtualieji aš: kaip socialiniai tinklai keičia gyvenimą, darbą ir pasaulį“ ketvirtadienį, kovo 18 d., bus pristatyta Vilniuje. Į jos pristatymą atvyks ir vienas iš knygos autorių, žymus žurnalistas ir mokslininkas Matthew Fraseris.
Matthew Fraseris
Matthew Fraseris / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Internetas Vilnius

Knyga bus pristatyta didžiausios Baltijos šalyse interneto konferencijos LOGIN 2010, vyksiančios „Siemens“ arenoje, metu. Prestižinėje verslo mokykloje INSEAD dėstytoju dirbantis M. Fraseris konferencijoje skaitys pranešimą „Kaip socialinė žiniasklaida keičia organizacijas“.

Knygoje „Mano virtualieji aš“ aprašoma vadinamoji Web 2.0 revoliucija – tokių svetainių, kaip „Facebook“, „YouTube“ ar „Wikipedia“ proveržis, socialinės žiniasklaidos populiarumo priežastys ir daroma įtaka tiek žmonėms, visuomenei, tiek verslo organizacijoms.

Knygos autoriaus M. Fraser įsitikinimu, milžiniško populiarumo sulaukę socialiniai tinklai atveria ne tik naujas galimybes, bet ir rimtus pavojus.

„Internete labai paprasta „pavogti“ tapatybę ar paskleisti žinią apie tai, ko nėra. Reputaciją galima sukurti ir sugriauti. „Facebook‘e“ tavo skelbta privati informacija lengvai gali tapti vieša paslaptimi, dėl kurios, pavyzdžiui, gali būti nepriimtas į darbą“, – sako M. Fraseris.

Pasak M. Fraserio, išpopuliarėjusi socialinė žiniasklaida keičia ir rinkos dinamiką. „Palanki vartotojų nuomonė tampa bene svarbiausiu konkurenciniu pranašumu. Didelius pasikeitimus šiuo metu išgyvena ir reklamos sritis. Skaičiai rodo, kad išlaidos reklamai persikelia iš tradicinės žiniasklaidos priemonių į interneto platformas – pavyzdžiui, socialinius tinklus“, – teigia jis.

Reklamos agentūrų asociacijos KOMAA duomenimis, Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrų, per kurias užsakinėjama didžioji dalis reklamos žiniasklaidos priemonėse, apyvartos 2009 m. smuko vidutiniškai 44 proc.

Matthew Fraseris – įspūdingą patirtį sukaupęs žurnalistas, mokslininkas, knygų autorius. Keletą dešimtmečių dirbęs žurnalistu Kanadoje bei kitose šalyse. Šiuo metu jis gilinasi į interneto poveikį organizacijoms prestižinėje tarptautinėje verslo mokykloje INSEAD.

„Daug ką apie šio pranešėjo kompetenciją ir įžvalgumą pasako vien tai, kad paskutinę jo knygą „Mano virtualieji aš“ viešai rekomendavo perskaityti pats interneto enciklopedijos „Wikipedia“ įkūrėjas Jimmy Walesas“, – teigia Arnas Aukštikalnis, vienas iš „LOGIN 2010“ organizatorių.

Matthew Fraserio knygą „Mano virtualieji aš“ lietuvių kalba išleido leidykla „Eugrimas“, ją jau galima įsigyti knygynuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius