Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nemokamos gydomosios mankštos Vilniaus rajono gyventojams

organizatorių nuotrauka
organizatorių nuotrauka
Šaltinis: Vilniaus visuomenės sveikatos biuras
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vilniaus visuomenės sveikatos biuras kviečia Vilniaus rajono gyventojus į įvairias sveikatingumo mankštas! Mankštos vyks Rudaminos daugiafunkciniame kultūros centre, Vilniaus g. 2 ir Nemenčinės daugiafunkciniame kultūros centre, Švenčionių g. 12.

Nemenčinėje, nuo gegužės 12 d.  
II – IV – 11 val. – mankštos senjorams
I – III – 15 val. – sveikatinimo mankštos moksleiviams
I – III – 16 val. – aerobikos užsiėmimai    I – II – 14 val. – laikysenos korekcijos grupė vaikams
I – III – 17.30 val. – kalanetikos užsiėmimai

Rudaminoje, nuo gegužės 19 d. 
I – II – 12 val. – mankšta senjorams
I – II – 13 val. – nugaros skausmų prevencijos grupė
I – II – 14 val. – laikysenos korekcijos grupė vaikams

Mankštų trukmė – 50 min.

Mankšta senjorams – sveikatingumo mankšta senjorams suteiks energijos visai dienai! Mankšta, kurios metu bus atliekami kvėpavimo pratimai, pratimai ant kamuolių, sustiprins Jūsų raumenis, pagerins širdies veiklą, padės sureguliuoti kraujo spaudimą, svorį. Mankšta ypatingai naudinga jaučiantiems sąnarių, raumenų, nugaros skausmus.

Nugaros skausmų prevencijos grupė – norint, kad nugara būtų sveika, turime būti lankstūs ir tvirti. Reguliari mankšta suteiks stuburui lankstumo, sustiprins nugaros bei liemens korseto raumenis, pagerins kraujotaką, medžiagų apykaitą, sustiprins nusilpusius ir atpalaiduos įsitempusius nugaros raumenis, sumažins nuolat jaučiamus nugaros skausmus.

Laikysenos korekcija – vaikų laikysena iš prigimties yra taisyklinga, instinktyviai judėdami jie minimaliai įtempia kūną, tačiau šiandien, deja, vis anksčiau susiduriama su netaisyklinga vaikų laikysena, todėl gali atsirasti įvairių pažeidimų ir skausmų. Išmokius vaiką taisyklingai stovėti, sėdėti ir judėti, nugarą galima apsaugoti nuo įvairių sužalojimų.

Kalanetikos užsiėmimai – paskirtis – stiprinti raumenis, ugdyti lankstumą, taisyklingą laikyseną. Tai itin saugios treniruotės. Išlaikomas pagrindinis principas – nepakenkti. Ypač tinkama besiskundžiančioms nugaros, kaklo srities nuovargiu, skausmais, maudimu. Kalanetika puikiai gydo sėdimo darbo, nėštumo ar netaisyklingos laikysenos sukeltus nemalonumus.

Aerobikos užsiėmimai – intensyvios mankštos kompleksas, kurių metu yra panaudojama kiek įmanoma daugiau raumenų grupių. Aerobika gali padėti lengviau įveikti nuovargį, pagerinti savijautą ir suteikti daugiau energijos. Net ir geriausia dieta nepadės sugrąžinti ar išlaikyti gražių kūno linijų, jei nedarysime bent elementarių, raumenis lavinančių pratimų.

Sveikatinimo mankštos moksleiviams – įvairaus pobūdžio mankštos, skirtos taisyklingai laikysenai palaikyti ir jai gerinti, raumenų stiprinimui bei fizinio aktyvumo palaikymui.

Būtina išankstinė registracija:
Rudamina, tel. 86 74 29434 arba el.paštu: agne.ramaslauskaite@vvsb.lt arba kultūros centre pas budinčiąją,
Nemenčinė, tel. 86 23 55831 arba el.paštu: inga.mastianica@vvsb.lt arba kultūros centre pas budinčiąją.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min