„Tai nėra vienkartinė akcija, o socialiai atsakingos, ilgalaikės strategijos dalis. Vaisiai ir daržovės vidutiniškai užima penktadalį pirkinių krepšelio, tačiau norėdami maitintis sveikai ir kokybiškai žmonės jų turėtų vartoti gerokai daugiau. Garantuojame, kad sumažinus vaisių ir daržovių kainas produktų kokybė nesikeis – jie ir toliau išliks tokie pat švieži ir kokybiški, kaip ir iki šiol“, – išplatintame pranešime cituojamas „Iki“ generalinis direktorius Marcelis Harasztis.
Pasak jo, sumažinęs parduodamų vaisių ir daržovių kainas prekybos tinklas „Iki“ iš jų neuždirbs jokio pelno ar netgi patirs nuostolį, tačiau įgyvendins ilgalaikę strategiją. „Praėjusiais metais aktyviai investavome į plėtrą, šiuos metus pradedame jau turėdami daugiausia pardavimo vietų Lietuvoje. Nuo šiol aktyviai sieksime būti prekybos tinklas, siūlantis geriausius produktus už pačią geriausią kainą kasdien. Neabejojame, jog optimizuota tinklo veikla ir solidus akcininkų palaikymas padės mums pasiekti šiuos tikslus“, – tvirtino M.Harasztis.
Prekybininkų teigimu, žiemos periodas ypač jautrus kainoms. Namuose laikomos rudeninio derliaus vaisių ir daržovių atsargos baigiasi, o pinigų sveikam maistui įsigyti skiriama mažiau, nes padidėja gyventojų išlaidos būstui ir transportui.
Atsižvelgiant į sunkmečiu sumenkusį vartojimą, vaisių ir daržovių kainų lygis per praėjusius metus prekybos tinkle „Iki“ sumažėjo apie 20 procentų, teigiama prenešime spaudai. Tai padėjo šių produktų vartojimą padidinti dešimtadaliu. Atsižvelgdama į pirkėjų teikiamą prioritetą lietuviškai produkcijai „Iki“ siekia pateikti kuo daugiau vietinių vaisių ir daržovių, kurių dalis per sezoną sudaro ne mažiau nei 60 procentų.