-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvą pasiekė naujas apsipirkimo būdas

Pagaliau į Lietuvą atkeliavo naujas apsipirkimo būdas, kuris vis labiau populiarėja pasaulyje. Skirtingai nuo tradicinio būdo, kuomet pirkėjas renkasi prekes impulsyviai arba pagal numanomą poreikį, naujasis pirkimo būdas pagal receptus leidžia geriau planuoti apsipirkimą ir nešvaistyti nei pinigų, nei produktų. Naujovę pristatanti internetinė parduotuvė ZZZ.LT tiki, kad lietuviai teigiamai įvertins vis labiau populiarėjantį apsipirkimo būdą ir kas septintas pirkinys pas juos bus būtent toks.
Kas gero šaldytuve?
Kas gero šaldytuve? / Fotolia nuotr.

Žvaigždės grąžino žmones į virtuves

Prieš kurį laiką vis labiau skubančią visuomenę buvo užvaldžiusi greitojo

maisto kultūra – jauno, savimi pasitikinčio, dalykiškai apsirengusio jaunuolio įvaizdis nederėjo su namuose gaminamu maistu. Iš susitikimo į susitikimą skubantį jaunąjį karjeristą lydėjo sumuštiniai, pica, kebabai, azijietiško maisto pakuotės, gaivieji gėrimai, kurie buvo valgomi čia pat, gatvėje.

Masinė kultūra išpopuliarino visus skubantį dabitą, bet ji sukėlė ir priešingą reakciją – televizijoje atsirado žvaigždės-virėjai, tokie kaip mums puikiai žinoti Jamie'is Oliveris ir Gordonas Ramsay's, kurie parodė, kad gaminti namuose galima kitaip, nei tai darė mūsų močiutės. Kartu su minėtomis žvaigždėmis žmonės grįžo į savo namų virtuves.

„Scanpix“/„Sipa Press“ nuotr./Jamie Oliveris
„Scanpix“/„Sipa Press“ nuotr./Jamie Oliveris

2012 m. Airijoje atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei 60 proc. vartotojų linkę rinktis tą patį patiekalą, kurį gamino žvaigždė-virėjas; beveik pusę visų interneto vartotojų reguliariai domisi receptais internete. Minėtoje šalyje iki tol mažėjęs gaminimas namuose vėl pradėjo populiarėti – tokios pat tendencijos vyrauja ir kitose išsivysčiusiose šalyse.

Kas įvyko? Žmonės maisto gaminimą pradėjo suvokti ne kaip prievolę, bet kaip laisvalaikio leidimo būdą, kuris suburia šeimą į vieną vietą ir suteikia idėjų, kaip įdomiai praleisti laiką.

Galima ne viską pirkti

ZZZ.LT/Braškių salotos su feta
ZZZ.LT/Braškių salotos su feta

Pasikeitusius pirkėjų įpročius netruko pastebėti prekybininkai – šalia tradicinių apsipirkimų pradėta siūlyti produktų pakuotes, kuriose yra visi būtini produktai, skirti pagaminti patiekalui. Su interneto plėtra toks verslo modelis persikėlė ir į virtualią erdvę – neseniai savo veiklą pradėjusi internetinė parduotuvė ZZZ.LT siūlo užsisakyti produktų pagal receptus internetu.

„Tai yra puikus būdas paįvairinantis tradicinį apsipirkimą. Manome, kad tai yra vienas iš mūsų parduotuvės privalumų, lyginant su kitomis, ypač su įprastinėmis“, - teigia ZZZ.LT atstovė Simona Jakštienė.

Skirtingai nei tradicinis pirkimas, pirkimas pagal receptus leidžia nusipirkti ne tik produktus, bet ir idėją, ką valgyti pusryčiams, pietums, vakarienei ar tiesiog užkąsti ir būti tikram, kad nieko netrūksta. Kas būna tais atvejais, kai tau nereikia visų ingredientų, pavyzdžiui, turi namie prieskonių vištienos patiekalui?

„Receptui parenkame mažiausias reikalingo ingrediento pakuotes, kad žmogus be reikalo nepirktų didelių kiekių, kurių jam galbūt neprireiks. Taip pat, jeigu kažką jau turite savo namuose, pavyzdžiui, pipirų, o jų yra recepto sudėtyje, galite pažymėti, jog jų nereikia ir į pirkinių krepšelį pipirai nenukeliaus“, - pasakoja S.Jakštienė.

Dar vienas privalumas - galima pasirinkti keliems asmenims bus gaminamas patiekalas – visų receptų gamyba paskaičiuota 2, 4 ir 8 porcijoms, tad galėsite gaminti pagal svečių skaičių ar suplanuoti išvyką į gamtą.

Receptus kuria žinomi restoranų šefai

ZZZ.LT/Gaspacio su krevetėmis
ZZZ.LT/Gaspačio su krevetėmis

ZZZ.LT šiuo metu siūlomos šešios recepetų kategorijos: „Pažengusiems“, „Sveikuolių ir vaikų“, „Greitai ir įdomiai“, „Tradicinė virtuvė“, „Alkoholiniai kokteiliai“ ir „Savaitės TOP“. Pasirenkame „Greitai ir įdomiai“ - mums atidaro naršyklės langą, kur yra 22 receptai, tarp kurių tokie, kaip „Ofisinis sumuštinis“, „Pomidorų ir apelsinų sriuba“, „Kukurūzų paplotėliai su tunu“ - artėjant pietų metui norisi visų ir iš karto. Kaip gimsta receptai ir kas buvo pirmasis, kuris paragavo siūlomo patiekalo ir kodėl tokios kategorijos?

„Pastebime, kad pastaruoju metu žmonės ypatingai daug dėmesio skiria sveikai mitybai, todėl norime jiems pasiūlyti greitą sprendimą, kaip paprastai pasirūpinti savo sveikata. Nemažai investuojame į receptų gamybą ir jų estetišką pateikimą - stengiamės, kad pirkėjui juos peržiūrėjus kiltų noras pasigaminti patiekalą. Receptus ruošia skirtingi žmonės - nuo draugų vegetarų iki žymių restoranų šefų, tokių, kaip Martynas Praškevičius“, - pasakoja ZZZ.LT atstovė.

Išbandome – pasirenkame „Sumuštinis su kiaušiniu, grybais ir špinatais“ ir pamatome, kad tai gaminys, kuris skirtas iš karto dviem žmonėms. Šuktelėjame kolegoms, ar yra dar norinčių kartu paskanauti ir toks atsiranda. Dešinėje pusėje pateikiamas receptas, kairėje – produktų sąrašas. Kadangi nieko neturime, tai paimame visus produktus, kuriuos siūlo ZZZ.LT – bet numatyta galimybė ir atsisakyti tų, kurių nereikia. Taigi darant sumuštinį galima ir improvizuoti. Spustelėjame mygtuką užsakyti ir iš karto vienuolika produktų atsiduria mūsų krepšelyje.

„Galvodami apie tokį apsipirkimo būdą, visų pirma prieš akis turėjome žmones, kurie taupo savo laiką – tai ne tik skubantys darbuotojai, tačiau ir šeimos bei mamos su mažais vaikais, kuriems laikas tampa brangiausiu ištekliumi. Pasiūlome ne tik idėją skaniam patiekalui, bet ir viską, kad šią idėją būtų galima greitai ir patogiai įgyvendinti. Todėl erdvės čia yra ir tiems, kurie ieško idėjų gaminimui – pavyzdžiui, jei galvojate nustebinti mylimą žmogų vakariene, tačiau nesate įgudęs virėjas, tuomet tereikia išsirinkti patiekalą ir vienu mygtuko paspaudimu visi produktai atsidurs ant jūsų stalo. Jums tereikės skirti laiko gaminimui“, - sako S.Jakštienė.

Ruošia staigmeną Olimpiadai

ZZZ.LT/Daugiaryžis su krevetėmis
ZZZ.LT/Daugiaryžis su krevetėmis

ZZZ.LT planuoja, kad tokį apsipirkimo būda rinksis iki 15 proc. pirkėjų, t. y. kas septintas – remiamasi pasaulinėmis tendencijomis. „Jau turime pirkėjų, kurie perka pagal receptus. Tikime, kad jų skaičius tik augs“, - nurodo ZZZ.LT atstovė.

Kaip ir visame prekybos versle, pirkime pagal receptus pastebimi sezoniškumai – šiuo metu populiariasi receptai, susiję su sezoninėmis daržovėmis ir vaisiais – o jų yra ne vienas: „Braškių salotos su feta“, „Lietiniai su špinatais“, „Pomidorų ir tuno salotos“ ir daugelis kitų.

„Stengiamės prisitaikyti prie sezono ir siūlyti aktualius receptus ne tik pagal metų laikus, bet ir aplink vykstančius įvykius - kaip tik ruošiame staigmeną artėjančiai Olimpiadai“, - sako S. Jakštienė. Kokia ji – neatskleidžia. Siūlo kiek pakentėti ir apsilankius ZZZ.LT sužinoti pirmiems.

Primename, kad elektroninė parduotuvė ZZZ.LT savo veiklą pradėjo gegužės 16 d. Prekybos platforma siūlo tokias naujoves kaip prekių pristatymas prie kliento durų visą parą, pirkimas pagal receptus. Artimiausiu metu parduotuvė planuoja pasiekti 10 tūkst. prekių asortimentą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius