Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausį-lapkritį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 42,3 proc. iki 40,4 procento.
Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 40,6 proc. iki 42,3 proc., vyno – nuo 8,2 proc. iki 8,3 proc., putojančio vyno – nuo 2,2 proc. iki 2,3 proc., konjako rūšių gėrimų – nepakito – 3,9 procento.
Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 6,3 proc. iki 111,4 mln. dekalitrų, alaus – išaugo 2,1 proc. iki 919,1 mln. dekalitrų.
Vyno realizuota 1,0 proc. mažiau – 52,6 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 1,3 proc. daugiau – 22,5 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 0,5 proc. mažiau – 10,5 mln. dekalitrų.
Iš viso per 11 šių metų mėnesių Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 2,0 proc. mažiau nei pernai sausį-lapkritį – 107,4 mln. dekalitrų.