-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Balandį labiausiai brango batai ir burokėliai

2014 m. balandžio mėn., palyginti su kovo mėn., vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 0,3 procento, praneša Lietuvos statistikos departamentas. Tam daugiausia įtakos turėjo padidėjusios drabužių, daržovių, avalynės ir sumažėjusios šilumos energijos, kavos, arbatos ir kakavos, degalų ir tepalų kainos.
Burokėlių mišrainė su grietine
Burokėlių mišrainė su grietine / Fotolia nuotr.

Vartojimo prekių kainos per šį laikotarpį padidėjo 0,3 procento, paslaugų kainos – 0,2 procento.

Iš alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių daugiausia – 2,2 procento – pabrango spirituoti gėrimai, po 0,4 procento – vynas ir alus.

Valstybės ir savivaldybių institucijų reguliuojamos vartojimo prekių ir paslaugų kainos sumažėjo 0,2 procento, o rinkos kainos padidėjo 0,4 procento. Valstybės ir savivaldybių institucijų reguliuojamų kainų pokyčio įtaka buvo neigiama ir sudarė –0,03 procentinio punkto, o rinkos kainų pokyčio įtaka buvo teigiama ir sudarė 0,33 procentinio punkto.

2014 m. balandžio mėn., palyginti su kovo mėn., avalynės kainos padidėjo 3,1 procento, drabužių – 2,5 procento, aprangos medžiagų – 0,6, kitų aprangos gaminių ir reikmenų – 0,5 procento.

Iš maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų labiausiai pabrango daržovės – 4,9 procento (šakniavaisiai (morkos, burokėliai) – 16 proc., kopūstai – 11,7, salotinės daržovės – 7,4 proc.), šokoladas –4,6, vaisiai – 2,3 procento (bananai – 7,1 proc., kiti vaisiai – 8 proc., obuoliai – 2 proc.). Tačiau atpigo kava – 3,8 procento, vynuogės – 2,4, ledai – 2,1, aliejus – 1,7 procento.

Iš alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių daugiausia – 2,2 procento – pabrango spirituoti gėrimai, po 0,4 procento – vynas ir alus.

Labiausiai atpigo suskystintos dujos maistui gaminti – 3,9 procento, ir šilumos energija – 1,6 procento.

Iš poilsio ir kultūros prekių ir paslaugų daugiausia – 3,1 procento – atpigo atostogų išvykos, sodo produktai, augalai ir gėlės – 2,8, garso ir vaizdo priėmimo, įrašymo, dauginimo įrenginiai ir fotografijos ir kinematografijos įrenginiai – po 2 procentus, žaislai ir žaidimai – 1,6 procento. Sporto, stovyklavimo ir poilsio atvirame ore reikmenys pabrango 1,2 procento, kultūros paslaugos – 0,3 procento.

Per tą patį laikotarpį iš būsto, vandens, elektros, dujų ir kito kuro grupės prekių ir paslaugų labiausiai atpigo suskystintos dujos maistui gaminti – 3,9 procento, šilumos energija – 1,6 procento. Būsto nuoma pabrango 1,2 procento, būsto priežiūros ir remonto medžiagos ir paslaugos – 1,1 procento.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius