Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Pavadinimą pakeitęs „Volfas Engelman“ šiemet pardavė trečdaliu daugiau alaus

Alaus darykla „Volfas Engelman“, anksčiau žinoma „Ragučio“ vardu, per pirmus tris šių metų ketvirčius gavo 79,7 mln. litų pajamų, t.y. 12 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Alus
Alus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiemet alaus buvo parduota 28,1 proc. daugiau nei pernai. Šiuo metu alaus darykla „Volfas Engelman“ užima 12,5 proc. Lietuvos alaus rinkos dalies. Lyginant su praėjusiais metais, užimamos rinkos dalis padidėjo 0,9 proc. 

Be alaus, sparčiai kilo ir gaiviųjų bei energinių gėrimų pardavimai. Jų parduota atitinkamai 54,4 proc. ir 41,9 proc. daugiau nei per tokį pat laikotarpį praėjusiais metais.

Bendrovės „Volfas Engelman“ šių metų pirmų devynių mėnesių veiklos pelnas − 1,8 mln. litų, t.y. mažesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Vytauto Meišto teigimu, tai – natūralus rezultatas.

„Istorinio įmonės vardo susigrąžinimas pareikalavo didelių investicijų. Siekdami optimizuoti gamybą ir mažinti sąnaudas, taip pat investavome ir į naujus įrengimus. Visos investicijos sudarė 6,5 mln. litų“, – pažymi „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius